  • 1. Data: 2002-10-25 05:38:19
    Temat: nowy dowód osobisty
    Od: "Beti" <b...@e...pl>

    Witam wszystkich

    Pytanie to skierowane jest do osób, które wymieniały dowód osobisty na nowy.
    Czy przy odbiorze nowego dowodu należy zdać stary dowód osobisty. Pytanie
    to jest zadaje, ponieważ w starym dowodzie posiadam jedyne potwierdzenia
    zatrudnienia z kilku przedsiębiorstw.

    Pozdrawiam
    Beti

  • 2. Data: 2002-10-25 06:11:06
    Temat: Re: nowy dowód osobisty
    Od: Kazik <s...@k...net.pl>

    Beti wrote:

> [...]
    > to jest zadaje, ponieważ w starym dowodzie posiadam jedyne potwierdzenia

    Przed odbiorem nowego możesz zgubić stary dowód...

    kazik

  • 3. Data: 2002-10-25 06:12:49
    Od: "LukBit" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Beti" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > to jest zadaje, ponieważ w starym dowodzie posiadam jedyne potwierdzenia

    Za bodajze 5zl moga Ci zostawić podziurkowany dowod, tylko sie musisz
    upomniec, ze chcesz go zostawic.
    Lukasz Bittner
    b...@p...wp.pl GG2402080 (b...@t...pl)

  • 4. Data: 2002-10-25 06:14:10
    Od: Kazik <s...@k...net.pl>

    Beti wrote:

> [...]
    > to jest zadaje, ponieważ w starym dowodzie posiadam jedyne potwierdzenia

    A swoją drogą wystąp pisemnie do tych zakładów o swiadectwa pracy i druk
    ZUS RP-7 (zaswiadczenia o zarobkach). Przyda ci się to przy naliczaniu
    kapitału początkowego.

    kazik

  • 5. Data: 2002-10-25 06:52:19
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > to jest zadaje, ponieważ w starym dowodzie posiadam jedyne potwierdzenia

    Nie trzeba. Pani na kazdej stronie wbija ANULOWANO i mozesz taki sobie
    zachowac na pamiatke.

  • 6. Data: 2002-10-25 07:00:26
    Od: "Beti" <b...@e...pl>

    Bardzo dziękuję wszystkim za odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Beti

  • 7. Data: 2002-10-25 07:21:50
    Od: "Aseti" <a...@h...pl>

> [...]
    > to jest zadaje, ponieważ w starym dowodzie posiadam jedyne potwierdzenia

    Nie musisz oddawać starego dowodu. Wystarczy, że zadeklarujesz chęć
    zatrzymania go i wtedy Pani/Pan przedziurkuje Ci go i wpisze w ankiecie , że
    zabrałąś stary dowód i już

    Pozdrawiam
    A.

    --
    Nic nie przeraża mężczyzny tak bardzo jak kobieta,
    której spojrzenie przeszywa tak dogłębnie,

  • 8. Data: 2002-10-25 07:37:50
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 25 Oct 2002 07:38:19 +0200, "Beti"
    <b...@e...pl> zakodował:

    >Czy przy odbiorze nowego dowodu należy zdać stary dowód osobisty. Pytanie
    >to jest zadaje, ponieważ w starym dowodzie posiadam jedyne potwierdzenia
    >zatrudnienia z kilku przedsiębiorstw.

    Jak nie masz świadectw pracy, to i tak będziesz miała problemy.
    Powalcz o wydanie duplikatów świadectw pracy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 9. Data: 2002-10-25 07:47:44
    Od: "nelson" <p...@s...pl>

    Użytkownik "Beti" <b...@e...pl>
    napisał:apal6h$218$...@n...tpi.pl...
    > Witam wszystkich
    >
    > Pytanie to skierowane jest do osób, które wymieniały dowód osobisty na
    nowy.
    > Czy przy odbiorze nowego dowodu należy zdać stary dowód osobisty. Pytanie
    [...]

    jak ja odbierałem nowy dowód to miła pani w USC wbiła na każdej
    stronie starego dowodu pieczęć "ANULOWANO" i oddała mi go
    do łapki... ot tyle... a wszystko to działo się w Chrzanowie.

    nelson

  • 10. Data: 2002-10-25 08:48:38
    Od: "Beti" <b...@e...pl>

    Jak już większość z was napisała stary dowód faktycznie mogę sobie zatrzymać
    ale w świetle prawa nie jest on już ważnym dokumentem bo zostanie anulowany
    i tym samym wszystkie zapisy w nim umieszczone też. W ZUS-e przed chwilą
    otrzymałam taką samą informację, iż niestety potwierdzenie zatrudnienia w
    anulowanym dokumencie nie jest ważne. Tak czy inaczej jak pisał Kaizen,
    potwierdzenie zatrudnienia w dowodzie nie jest wystarczające, więc nie
    pozostaje mi nic innego jak staranie się o wydanie duplikatu świadectwa.

    Jeszcze raz wszystkim dziękuję

    Beti