  • 1. Data: 2004-01-23 10:43:28
    Temat: Termin dostarczenia wezwania
    Od: "Irek" <i...@i...net.pl>

    Witam

    Mamm następujące pytanie:

    Czy sąd dostarczając mi wezwanie musi to zrobic z jakimś wyprzedzeniem
    powiedzmy 7 dniowym czy tez moze to zrobic np. dzien przed rozprawa??

    Pozdrawiam

    Irek

    Irek

  • 2. Data: 2004-01-23 10:53:39
    Temat: Re: Termin dostarczenia wezwania
    Od: "chiniol" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Czy sąd dostarczając mi wezwanie musi to zrobic z jakimś wyprzedzeniem
    > powiedzmy 7 dniowym czy tez moze to zrobic np. dzien przed rozprawa??

    napisz w jakiej sprawie- karnej, cywilnej?

  • 3. Data: 2004-01-23 11:06:28
    Od: "Irek" <i...@i...net.pl>

    > napisz w jakiej sprawie- karnej, cywilnej?

    W sprawie karnej

    Pozdrawiam

    Irek

  • 4. Data: 2004-01-23 15:40:09
    Od: "Rysiek" <r...@i...pl>

    Użytkownik "Irek" <i...@i...net.pl> napisał w wiadomości

    > W sprawie karnej
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Irek
    Nie ma terminu, może wezwać Cie z dnia na dzień - choć w praktyce tego nie
    stosuje.
    Rysiek

  • 5. Data: 2004-01-23 17:57:56
    Od: "Piter" <p...@a...pl>

    pownieneś otrzymam wezwanie na rozprawę z conajmniej 7 dniowym
    wyprzedzeniem, jedynie w sprawach nagłych wezwanie może myć doręczone na 3
    dni wcześniej
    piotr
    p...@a...pl