  • 1. Data: 2004-01-23 10:41:59
    Temat: komornik chce zająć całe wynagrodzenie
    Od: "nikla" <n...@g...pl>

    Wystąpiłam do sądu o wypłatę z firmy zaległego wynagrodzenia z okresu
    ostatnich 8 miesięcy, sąd roszczenie uznał i nakazał zapłatę. Komornik
    zajmował dotąd 50% sumy mojej pensji, ale teraz po ściągnięciu zadłużenia
    firmy wobec mnie, zdecydował, że przejmie całą sumę traktując ściągnięte
    wynagrodzenie jak zwykłą wierzytelność. Czy ma do tego prawo, bo w tej
    sytuacji pozostaję bez środków do życia.

  • 2. Data: 2004-01-23 19:42:48
    Temat: Re: komornik chce zająć całe wynagrodzenie
    Od: <l...@p...fm>

    Moim zdaniem nie ma prawa. To ze kwota wierzytelnosci sciagnieta zostala
    jednorazowo z okresu kilku miesiecy nie powoduje ze traci ona przymiot
    wynagrodzenia za prace. Nadal podlega ochronie z art 87 kp. Wnies skarge na
    czynnosc komornika i zobaczysz co zrobi sad.

    Dan