    From: "Przemo P" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nowa firma i PKD
    Date: Fri, 23 Jan 2004 13:39:24 +0100

    Napisałem też na pl.biznes jednak ze względu na to, że nieprzeciętnie mi na
    tym zależy pozwoliłem sobie napisać tutaj również

    --------------------
    Witam,
    mam wielką prośbę, może jest tu osoba, która rejestrowała podobną firmę lub
    zna się na tym i mogła by mi pomóc.
    Chcę założyć firmę i w zakresie mam wpisane:
    -projektowanie i wykonywanie urządzeń elektronicznych,
    -sprzedaż projektów i urządzeń elektronicznych
    -naprawa urządzeń elektronicznych

    Jak to odwzorować w rejestrze PKD, w którym muszę to zanieść do urządu
    (Poznań).
    Jedno co wiem, to że na prawa urządzeń elektronicznych to 72.50.Z i 52.72.Z
    (czy też się mylę)

    Proszę o pomoc jeśli ktoś wie... bez tego nie chcą mi przyjąć wniosku
    zgłoszeniowego a boję się wypisać coś aby przez przypadek nie nabić się
    jakoś na urząd skarbowy (koncesje, pozwolenia itp.)

    Pozdrawiam
    Przemo