  • 1. Data: 2005-01-31 19:47:37
    Temat: norma tygodniowa
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

    Witam!

    Zwracam sie z nastepujacym pytaniem i watpliwoscia. Jestem
    zatrdudnionana caly etat i moja praca jest trzyzmianowa. Pracuje z
    dziecmi, lecz jestem zatrudniona na kodeks pracy a nie na karte nauczyciela.
    W umowie o prace mam napisane, ze musze zrealizowac dyzury na grupach
    wychowawczych w wysokosci 32 godzin tygodniowo. rafiki w naszym
    zakladzie nie sa ukladane od 1 do 1 ale tak jak przypada grafik np na
    ten tydzien mam od 31.01 do 6.02 czy obowiazuje mnie norma miesieczna
    czy tygodniowa.? Ostatnio dyrketor ukladajacy grafiki stwierdzil ze nei
    wyrabiam normy miesiecznej i na grupie z dziecmi pracuje np 35 godzin .
    Chcialabym wiedziec czy tak powinno byc? czy to nie sa moje nadgodziny,
    jezeli w umowie mam napisane 32 godziny tygodniowo i faktycznie w kazdym
    tygodniu tak jest, czy obowiazuje mnie jeszcze norma miesieczna czy nie?
    Dziekuje
    Ania

  • 2. Data: 2005-02-06 22:46:22
    Temat: Re: norma tygodniowa
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

> [...]
    > zakladzie nie sa ukladane od 1 do 1 ale tak jak przypada grafik np na
    > ten tydzien mam od 31.01 do 6.02 czy obowiazuje mnie norma miesieczna

    Zalezy jaki system jest ustalony w zakladzie w ktorym pracujesz.

    > Ostatnio dyrketor ukladajacy grafiki stwierdzil ze nei
    > wyrabiam normy miesiecznej i na grupie z dziecmi pracuje np 35 godzin .

    35 godzin przez 4 tygodnie ??

    > Chcialabym wiedziec czy tak powinno byc? czy to nie sa moje nadgodziny,
    > jezeli w umowie mam napisane 32 godziny tygodniowo i faktycznie w kazdym
    > tygodniu tak jest, czy obowiazuje mnie jeszcze norma miesieczna czy nie?

    Jesli dobrze pamietam to miesiecznie powinnas przepracowac srednio 160
    godzin. I tu wracamy do pytania zasadniczego czyli jaki jest system
    rozlicznia godzin u ciebie.

    Pozdrawiam Maver