  • 1. Data: 2005-01-31 19:41:10
    Temat: niescislosc umowy
    Od: Darek <m...@w...to.o2.pl>

    Czesc.

    W kwietniu 2003 w ramach promocji "upust 20 zl"
    (http://www.infogsm.pl/artykuly.php3?id=1275&p=52)ku
    pilem telefon w taryfie
    moja 25 start (era). W styczniu 2004 roku zmienilem na moja 40. Teraz
    chcialem wrocic do 25, ale konsultant twierdzi, ze nie jest to mozliwe.
    Powoluje sie na zapis z regulaminu:"Przez 24 miesi?ce nie jest mo?liwa
    zmiana taryfy na taryf? Moja 25 Start lub Biznes 15 Start". Jednak jesli w
    momencie podpisywania umowy wybralem moja 25 i zaplacilem za telefon (t300)
    wg tej taryfy, to chyba moge wrocic? Na co sie powolac?

    Darek