  • 1. Data: 2003-08-05 15:09:15
    Temat: no i mamy zgryz
    Od: "romek" <r...@g...pl>

    Nowe prawo o obrocie ziemią rolną wprowadza pewien zgryz.
    Jeżeli notariusz nie prześle do Agencji NR umowy warunkowej, a po jakimś
    czasie agencja w jakiś sposób zakwestionuje tę umowę, ten kto kupił te
    ziemię dowiaduje się, że nie jest jej właścicielem. Czy dobrze wnioskuję?

    Pozdrawiam
    R.

  • 2. Data: 2003-08-06 06:00:15
    Temat: Re: no i mamy zgryz
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > czasie agencja w jakiś sposób zakwestionuje tę umowę, ten kto kupił te
    > ziemię dowiaduje się, że nie jest jej właścicielem. Czy dobrze wnioskuję?

    Moze cos sie ostatnio zmienilo, ale generalnie zawsze do tej pory bylo
    tak, ze akt notarialny byl swiety ;)

  • 3. Data: 2003-08-09 08:20:16
    Od: Dredd<...@...pl>

    Nie znam tych nowych przepisów, ale tak czy owak mam inną uwagę:
    umowa warunkowa (jak i np. przedwstępna) nie przenosi i nigdy nie
    przenosiła własności, więc nie można mówić że po jej zawarciu jesteś
    już właścicielem

    -> http://usenet.pomocprawna.info