  • 1. Data: 2003-08-05 16:08:44
    Temat: Rozwód a majatek mojej firmy
    Od: "prezes" <p...@p...edu.pl>

    Witam,
    Posiadam jednoosobowa dzialalnosc gospodarcza. Posiadam zakupione za te
    dzialalnosc samochod i mieszkanie.
    Czy podczas rozwodu te warotsci materialne tez sa dzielone?

    dziekuje

  • 2. Data: 2003-08-05 19:53:34
    Temat: Re: Rozwód a majatek mojej firmy
    Od: "mec.Michał" <m...@p...pl>

    Użytkownik "prezes" <p...@p...edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dzialalnosc samochod i mieszkanie.
    > Czy podczas rozwodu te warotsci materialne tez sa dzielone?

    tak, przecież jest to majątek dorobkowy jaki powstał w trakcie trwania
    związku małżeńskiego.
    popatrz przepis art. 32 i 33 Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego.

    Pozdrowienia
    Michał

  • 3. Data: 2003-08-05 20:07:19
    Od: "prezes" <p...@p...edu.pl>

    Użytkownik "mec.Michał" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > związku małżeńskiego.
    > popatrz przepis art. 32 i 33 Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego.

    Jak w takim razie mam zatrzymac przy sobie to co wypracowalem w firmie?

    pozdrawiam
    prezes