  • 1. Data: 2006-02-08 08:11:25
    Temat: nikt nie odpowiedział w sprawie wyjazdu sluzbowego. czy to takie skompliowane?
    Od: xxxx <x...@w...pl>

    Na poprzedni post w sprawie delegacji - wyjazdu służbowego nikt nie
    odpowiedzial. Nie wiem czy to az takie skompliowane czy też nikt go nie
    zauważył.
    Poproszę raz jeszcze cytując poprzedni post:
    "
    Witam. Postaram się pokrótce opisać przypadek.
    Lekarz pogotowia zatrudniony jest w miescie X. W miejscowości oddlaonej
    dość znacznie od miasta X (okolo 40 km) znajduje się filia tegoż pogptowia
    (tak przynajmniej wynika z organizacji przedsiebiorstwa). Kilka razy w
    miesiącu lekarz musi dojeźdzać do miejscowości Y - filii pogotowia z miasta
    X. Dyrektor odmawia jednak wystawiania delegacji (i naturalnie rolziczania)
    twierdzać ze pracuje w firmie mającej siedzibę w X. Czy ten dyrektor ma
    rację. Przecież z dojazdami wiązą sie koszty ponoszone przez lekarza. Czy
    ten dyrektor ma rację??? Proszę o opinię i jeszce lepiej gdyby byly podane
    jakies podstawy prawne."

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-02-08 08:58:45
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

    Użytkownik "xxxx" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ten dyrektor ma rację??? Proszę o opinię i jeszce lepiej gdyby byly podane

    Myślę, że nikt nie odpowiadał, bo chyba nie ta grupa dyskusyjna.
    W Kodeksie pracy, Dział Trzeci art 77 ze znaczkiem 5 paragraf 1.
    Pracownikowi wykonującemu na polecenie pracodawcy zadanie służbowe poza
    miejscowością, w której znajduje się siedziba pracodawcy, lub poza stałym
    miejscem pracy przysługują należności na pokrycie kosztów związanych z
    podróżą służbową.
    Może ten art. z KP coś pomoże.

  • 3. Data: 2006-02-08 09:06:07
    Od: xxxx <x...@w...pl>

> [...]
    > miejscowością, w której znajduje się siedziba pracodawcy, lub poza stałym
    > miejscem pracy przysługują należności na pokrycie kosztów związanych z

    Tak ale pracodawca twierdzi ze filia to siedziba pracodawcy wiec nie ma
    wykonywania pracy poza siedzibą. ja osobiscie z tym sie nie zgadzam. (nie
    jestem osobą zainteresowaną a jedynie w jej imieniu wrzuciłem temat na
    grupę).
    Ps - co do grupy (własciwej) mam odmiene zdanie. Uważam iż jest to ta
    grupa.
    Pzdr

  • 4. Data: 2006-02-08 10:46:52

    xxxx <x...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > grupę).
    > Ps - co do grupy (własciwej) mam odmiene zdanie. Uważam iż jest to ta

    Zgodnie z wymaganiami Kodeksu Pracy miejsce pracy musi być określone w
    umowie o pracę. Należy zacząć od sprawdzenia co tam jest zapisane.

    pozdrawiam
    tanczaca_w_deszczu