  • 1. Data: 2006-02-07 23:50:27
    Temat: Allegro i malutki problem
    Od: "MiroL" <s...@o...pl>

    Kupilem na Allegro male conieco, ale nie odpowiada mi jego funkcjonalnosc
    a wogole to sprzet nie jest taki sprawny jak bylo obiecane.
    Czy jest jakis przepis dzieki ktoremu moge ot tak po prostu
    za pomoca np. oswiadczenia zerwac umowe?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-02-07 23:57:15
    Temat: Re: Allegro i malutki problem
    Od: <d...@w...pl>

    czy conieco jest nabyte od firmy ??

  • 3. Data: 2006-02-08 00:22:32
    Od: "Yusek" <y...@w...pl>

    Masz 10 dni na zwrot towaru zakupionego drogą wysyłkową.

  • 4. Data: 2006-02-08 00:28:27
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Yusek wrote:
    > Masz 10 dni na zwrot towaru zakupionego drogą wysyłkową.

    Od każdego?

    --
    Filip.

  • 5. Data: 2006-02-08 01:17:11
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Yusek" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Masz 10 dni na zwrot towaru zakupionego drogą wysyłkową.

    Niezupełnie.

    Piotr

  • 6. Data: 2006-02-08 12:07:57
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Yusek napisał(a):
    > Masz 10 dni na zwrot towaru zakupionego drogą wysyłkową.

    Pod warunkiem że jesteś konsumentem, a więc towar kupiłeś od
    przedsiębiorcy i nie kupiłeś go na licytacji. I jeszcze parę ograniczeń.

    KG

  • 7. Data: 2006-02-08 12:09:10
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    MiroL napisał(a):
> [...]
    > Czy jest jakis przepis dzieki ktoremu moge ot tak po prostu
    > za pomoca np. oswiadczenia zerwac umowe?

    Przepisy kodeksu cywilnego o rękojmi (art.556 i nast.) - o ile ten brak
    sprawności można uznać za wadę, a i sama rękojmia nie została wyłączona

    KG