  • 1. Data: 2003-03-06 21:12:10
    Temat: niezaplacony mandat za jazde tramwajem bez biletu i ...
    Od: "ad" <d...@w...com.pl>

    komunikacja wroclawska sprzedala takie "bilety" jakies firmie windykujacej i
    masowo scigaja ludzi
    moj mandat jest sprzed kilku lat, czy jest jakis termin po ktorym ulega
    przedawnieniu?

    Ania

  • 2. Data: 2003-03-07 02:04:41
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

    Witam,

> [...]
    > masowo scigaja ludzi
    > moj mandat jest sprzed kilku lat, czy jest jakis termin po ktorym ulega

    Cos mi sie obilo o uszy, ze po 3 latach :)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl, 609 234 006

  • 3. Data: 2003-03-07 08:16:42
    Od: "leon" <L...@i...pl>

    > Cos mi sie obilo o uszy, ze po 3 latach :)

    tia tez mi sie obilo, jescze jezeli nie podpisales druczku to sie przedawna
    w momencie wyjscia z pojazdu

    leon

  • 4. Data: 2003-03-07 13:01:28
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    leon wrote:
    > tia tez mi sie obilo, jescze jezeli nie podpisales druczku to sie przedawna
    > w momencie wyjscia z pojazdu

    ciekawe...
    A tak naprawdę to 1 rok.

    KG