  • 1. Data: 2003-03-06 19:56:17
    Temat: Zwrot zakupionego towaru
    Od: "Lukasz." <l...@p...fm>

    Witam,

    Znajoma zakupila dzis w firmie Komputronik karte graficzna na zlaczu AGP
    (dla scislosci). W manualu plyty glownej byla informacje, ze takie zlacze
    jest, jednak po rozkreceniu kompa okazalo sie ze brak AGP.

    Teraz moze miec problem.
    Mozecie poradzic jakich argumentow / paragrafow uzyc, aby zwrocic towar.

    Towar nie zostal odpakowany i uzyty.

    W gwarancji znajduje sie infomacji iz "Towar zakupiony nie podlega
    zwrotowi."
    Wydaje mi sie byc to smieszne poniewaz z tego co sie orietuje o ile
    zakupiony towar nie zostal odpakowany mozna go zwrocic w okresie 7 - 10 dni
    od daty zakupu za okazaniem paragonu lub faktury.
    Nie jestem tego pewien, ale prosze Was o porade i informacje.

    Z gory dziekuje i pozdrawiam,

    --
    Lukasz.

  • 2. Data: 2003-03-06 20:03:09
    Temat: Re: Zwrot zakupionego towaru
    Od: "Artur Miller" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lukasz." <l...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > (dla scislosci). W manualu plyty glownej byla informacje, ze takie zlacze
    > jest, jednak po rozkreceniu kompa okazalo sie ze brak AGP.

    Cos mi tu ... co to znaczy "brak AGP" ??? ktos urwal ?

    @

  • 3. Data: 2003-03-06 20:04:47
    Od: "Artur Miller" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Miller" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Lukasz." <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Cos mi tu ... co to znaczy "brak AGP" ??? ktos urwal ?

    ups ... no tak, brak AGP w kompie :) lama ... obawiam sie, ze nie bardzo, bo
    karta spelnia warunki umowy kupna-sprzedazy (znaczy jest napisane, ze AGP i
    jest faktycznie AGP, nie jest uszkodzona, ani obsmarkana czy jak tam ...)
    wiec w zasadzie nie ma podstaw do zwrotu.

    @

  • 4. Data: 2003-03-06 20:08:33
    Od: "Lukasz." <l...@p...fm>

> [...]
    > jest faktycznie AGP, nie jest uszkodzona, ani obsmarkana czy jak tam ...)
    > wiec w zasadzie nie ma podstaw do zwrotu.
    Karta jest ok, co do niej nie ma zadnych zastrzezen, jednak zwrot
    zakupionego towaru o ile towar nie jest odpakowany jest chyba mozliwy.

    --
    Lukasz.

  • 5. Data: 2003-03-06 20:20:51
    Od: "Artur Miller" <a...@p...onet.pl>

    > Karta jest ok, co do niej nie ma zadnych zastrzezen, jednak zwrot
    > zakupionego towaru o ile towar nie jest odpakowany jest chyba mozliwy.

    obawiam sie jednak, ze jak facio ze sklepu sie uprze, to mu nic zrobic nie
    mozna. nie ma po prostu zadnych prawnych podstaw ku temu, zeby karte oddac
    ... :-/

    @

  • 6. Data: 2003-03-06 21:08:27
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Lukasz." <l...@p...fm> wrote in message
    > Użytkownik "Artur Miller" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Karta jest ok, co do niej nie ma zadnych zastrzezen, jednak zwrot
    > zakupionego towaru o ile towar nie jest odpakowany jest chyba mozliwy.

    za dobrą wolą sprzedawcy

  • 7. Data: 2003-03-07 01:47:02
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b4894r$kgc$1@sunflower.man.poznan.pl>, Lukasz. wrote:
> [...]
    > Teraz moze miec problem.
    > Mozecie poradzic jakich argumentow / paragrafow uzyc, aby zwrocic towar.

    Wytłumaczyć sytuacje i ładnie poprosić.

> [...]
    > zakupiony towar nie zostal odpakowany mozna go zwrocic w okresie 7 - 10 dni
    > od daty zakupu za okazaniem paragonu lub faktury.

    10 dni i to tylko przy zakupie drogą wysyłkową. W innym przypadku jeśli
    towar posiada wady a i to nie tak łatwo.

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2003-03-07 07:10:06
    Od: "Chmielu" <c...@g...pl>

    > za dobrą wolą sprzedawcy
    I tylko i _wyłącznie_ (nawet bez podawania podstaw prawnych)
    --
    Jarosław Chmielewski -> GSM 0-602 238885
    ----------

  • 9. Data: 2003-03-07 12:34:29
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

> [...]
    > (dla scislosci). W manualu plyty glownej byla informacje, ze takie zlacze
    > jest, jednak po rozkreceniu kompa okazalo sie ze brak AGP.

    Widze trzy roziwazania...

    1. Kupic sobieplyte z AGP...
    2. Poprosic ladnie o wymiane karty na PCI.....

    3. sprzedac karte...

    Boguslaw

  • 10. Data: 2003-03-08 09:19:36
    Od: "Lukasz." <l...@p...fm>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:b4a3h7$c9s$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > 1. Kupic sobieplyte z AGP...
    > 2. Poprosic ladnie o wymiane karty na PCI.....

    Lub ladnie zagadac i odzyskac kase za karte - tak wlasnie zostalo zrobione i
    kasa bez wiekszego problemu oddana, wraz z korekta faktury.

    --
    Lukasz.