  • 1. Data: 2003-11-16 18:43:18
    Temat: niezaplacone rachunki telefoniczne
    Od: "Ewa" <d...@p...incorekt.pl>

    Jestem w trakcie rozwodu. Wiem, że mąż od kilku miesięcy nie płacił rachunków
    telefonicznych, a w chwili obecnej telefon został odcięty. Telefon jest na męża, ale
    ja teraz mam obawę, czy nie zapuka komornik. Zadłużenie będzie zapewne wspólne i tego
    się obawiam. Nie mamy rozdzielności majątkowej, a sprawa rozwodowa się przeciąga.
    I mam pytanie: Czy ja mogę uzyskać oświadczenie z telekomunikacji o zadłużeniu męża,
    choćby jako dowód dla sądu (mąż przed sądem twierdzi, że ponosi koszty utrzymania
    domu, a to jest nieprawdą - mieszkania też nie płaci - ale mam wgląd w dokumenty).
    W jaki sposób zablokować zadłużanie mojej osoby przez męża już na czas trwania
    rozprawy?

    Pozdrawiam
    Ewa