  • 1. Data: 2003-11-16 17:35:44
    Temat: Samochod a skarbowy
    Od: "Dagger" <d...@b...pl>

    Witam!
    Prowadze firme. Chcial bym kupic prywatnie samochod. Czy skarbowy bedzie
    mial cos do tego? Czy skarbowy bedzie liczy 2% wartosci rynkowej samochodu
    czy 19%? (bo NIP mam na nazwisko) I czy gdzies w internecie mozna znalesc
    "tabelke" wsdlug ktorej skarbowy oblicza wartosc samochodu?
    Pozdrawiam
    Dagger

  • 2. Data: 2003-11-16 22:28:20
    Temat: Re: Samochod a skarbowy
    Od: Hrabia Mol <kumor@_wytnij_.tarman.pl>

    Dagger wrote:

    > Prowadze firme.
    Chciałes to masz ;))

    > Chcial bym kupic prywatnie samochod. Czy skarbowy bedzie
    > mial cos do tego?
    Jeżeli samochód za parę dużych baniek a firma ejedzie na stratach to
    mogą się spytać, skąd masz na to kasę ;)))

    > Czy skarbowy bedzie liczy 2% wartosci rynkowej samochodu
    > czy 19%? (bo NIP mam na nazwisko)
    Ossochozzi???
    Przecież nic nie sprzedajesz tylko kupujesz więc skąd ci się bierze
    pomysł z 19% (domniemywam, że PDOF).

    POdatek od czynności cywilnoprawnych (PCC) to właśnie 2% i obciąża
    solidarnie strony umowy jeżeli jej stronami są osoby fizyczne.
    Jeżeli kupujesz od firmy PCC nie występuje.

    > I czy gdzies w internecie mozna znalesc
    > "tabelke" wsdlug ktorej skarbowy oblicza wartosc samochodu?

    Możesz podetknąć wyszukiwarce "eurotax"

    --
    ================= Hrabia Mol ========================
    ================== Złe Jedi =========================

  • 3. Data: 2003-11-17 09:07:16
    Od: "Dagger" <d...@b...pl>

    Mam jeszcze jedno pytanie ...
    Gdzie moge znalesc gotowe formularze umowy kupna sprzedarzy (mam takie z
    anonsow ale chcial bym jakies "normalne")? Oraz jaki PIT mam wypelnic i
    zlozyc do skarbowego?

  • 4. Data: 2003-11-18 11:17:59
    Od: "-ZED-" <z...@b...gnet.pl>

    Hej!

    "Hrabia Mol" <kumor@_wytnij_.tarman.pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli samochód za parę dużych baniek a firma ejedzie na stratach to
    > mogą się spytać, skąd masz na to kasę ;)))

    Z prostytucji. ;-)

    --