    From: "Beatka" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nieuczciwy sprzedający - prośba o pomoc
    Date: Tue, 27 Dec 2005 21:00:06 +0100

    Witam wszystkich

    Mój problem dotyczy aukcji Allegro.

    Na Allegro jestem "nowa", tzn. założyłam konto ale nie zdążyłam jeszcze
    otrzymać listu z kodem aktywacyjnym z Allegro - stąd przy moim nicku -
    koperta (list został przez Allegro wysłany).

    25.12.2005 wygrałam aukcję o nr: 77071404 (samochód Polonez). Aukcja
    bez ceny minimalnej, bez opcji "Kup teraz". Ze sprzedającym chciałam się
    skontaktować po
    świętach. Nie zdążyłam.

    26.12.2005 dostałam email o treści:
    "Przepraszam ale sprzedaż auta nie bądzie możliwa gdyż własciciel sie
    rozmyślił. Osiągnięta cena
    go nie satyswakcjonuje. "

    moja odpowiedź - prawie natychmiastowa:
    "Witam. zgodnie z zasadami Allegro - każdego obowiązuje regulamin.
    Mam prawo domagać się sprzedaży wylicytowanego przedmiotu w osiągniętej
    cenie. Właściciel pojazdu, aby uzyskać satysfakcjonującą cenę powinien
    pomyśleć o tym wcześniej ustawiając cenę minimalną aukcji. Czekam na
    odpowiedź."

    odpowiedź sprzedawcy:
    "Napisałem już wszystko i zamykam temat pozdrawiam."

    mój email:
    "Zatem o Pana decyzji zawiadamiam Allegro i skomentuję to odpowiednim
    komentarzem"

    odpowiedź sprzedającego:
    "Dziękuję dowidzenia :)"

    Portal Allegro zawiadomiłam już o tym, że trafiłam na sprzedawcę, który
    pomimo zakończenia aukcji odmówił sprzedaży towaru.

    Mam pytanie do grupowiczów: co mogę jeszcze zrobić? Jakie mam szanse? Jak ta
    cała sytuacja wygląda od strony prawnej?

    pozdrawiam
    Beatka