  • 1. Data: 2003-09-26 07:50:06
    Temat: nielegalnoś decyzji urzędu państwowego
    Od: "idi" <m...@i...pl>

    gdzie znaleźć przepisy że decyzja urzędu państwowego podjęta na
    fałszywych/nieprawdziwych informacjach jest podjęta z naruszeniem prawa i
    przez to jest nielegalna.
    Chodzi o podział nieruchomości i wskazanie że dojazd do działek moich
    sąsiadów może odbywać się TYLKO przez moją drogę dojazdową chociaż sąsiedzi
    mają wygodne połączenie z drogą publicznej i nawet bramę zamontowaną w
    ogrodzeniu. W ten sposób całe towarzystwo dojeżdża do 4 działek koło mojego
    domu a ich nieruchomości są nieskazitelne. Wydział geodezji zatwierdził
    podział działek i wskazane rozwiązanie komunikacyjne.
    Jak to obalić? Decyzja jest już prawomocna

    będę wdzięczny za jakieś info

  • 2. Data: 2003-09-28 10:32:32
    Temat: Re: nielegalnoś decyzji urzędu państwowego
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

    Użytkownik "idi" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > gdzie znaleźć przepisy że decyzja urzędu państwowego podjęta na
    > fałszywych/nieprawdziwych informacjach jest podjęta z naruszeniem prawa i
    > przez to jest nielegalna.

    art 145 i nast. kpa - wznowienie postepowania.

    Dan