  • 1. Data: 2003-09-26 07:19:15
    Temat: 3 umowa o prace
    Od: Ynco <Y...@o...pl>

    Witam

    Chcialbym sie zapytac czy zawierana 3 umowa o prace musi byc
    na czas nieokreslny?? Wiem ze kiedys tak bylo ale doszly mnie sluchy,
    ze od niedawna juz takiego czegos nie trzeba.

    Z gory serdecznie dziekuje za pomoc.
    Pozdrawiam
    Ynco
    Pozdrawiam
    Ynco

  • 2. Data: 2003-09-26 07:42:48
    Temat: Re: 3 umowa o prace
    Od: "Jo" <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>

    Uzytkownik "Ynco" <Y...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > na czas nieokreslny?? Wiem ze kiedys tak bylo ale doszly mnie sluchy,
    > ze od niedawna juz takiego czegos nie trzeba.

    z dniem 29 listopada 2002 art. 25-1 Kp zostal zawieszony do czasu wejscia
    Polski do UE,
    tak wiec w tej chwili mozna podpisywac dowolna ilosc umów na czas okreslony
    z tym samym pracownikiem
    pozdrawiam JO

  • 3. Data: 2003-09-26 12:27:18
    Od: Ynco <Y...@o...pl>

> [...]
    >Polski do UE,
    >tak wiec w tej chwili mozna podpisywac dowolna ilosc umów na czas okreslony

    podziekowania raz jeszcze