  • 1. Data: 2006-02-12 09:24:54
    Temat: Groźby karalne
    Od: Michał Komorowski <k...@w...pl>

    Witam.
    Gdzie zgłosić groźby na forum www i jakie mam szanse
    poznać dane grożącego? :)

    Pozdr,

    blue

  • 2. Data: 2006-02-12 10:10:03
    Temat: Re: Groźby karalne
    Od: "Zbig.T" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Michał Komorowski" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Gdzie zgłosić groźby na forum www i jakie mam szanse
    > poznać dane grożącego? :)
    Pozdr,

    Jakie są to groźby i co daje Ci "uzasadnioną obawę ich
    spełnienia".Pzdr.

  • 3. Data: 2006-02-12 10:36:55
    Od: Michał Komorowski <k...@w...pl>

    Zbig.T napisał(a):

    > Jakie są to groźby i co daje Ci "uzasadnioną obawę ich
    > spełnienia"

    No właśnie raczej nie mam podstaw do obawiania się, że ktoś je
    spełni, chciałbym natomiast wiedzieć, KTO to jest :)

    Pozdr,

    blue

  • 4. Data: 2006-02-12 10:50:44
    Od: Leszek <l...@p...fm>

    Michał Komorowski napisał(a):

    > No właśnie raczej nie mam podstaw do obawiania się, że ktoś je
    > spełni, chciałbym natomiast wiedzieć, KTO to jest :)

    Ciekawość to pierwszy stopień do piekła;)
    Zresztą, zapewne to NIKT ważny.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 5. Data: 2006-02-12 10:55:20
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > No właśnie raczej nie mam podstaw do obawiania się, że ktoś je
    > spełni, chciałbym natomiast wiedzieć, KTO to jest :)

    nie ma takiej mozliwosci

  • 6. Data: 2006-02-12 11:21:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Michał Komorowski wrote:

    > No właśnie raczej nie mam podstaw do obawiania się, że ktoś je

    To takie groźby nie są karalne.

    > spełni, chciałbym natomiast wiedzieć, KTO to jest :)

    Wynajmij jakiegoś detektywa.

  • 7. Data: 2006-02-13 12:23:02
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Lookasik napisał(a):
    > Użytkownik "Michał Komorowski" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie ma takiej mozliwosci

    jest, moze uda sie dopatrzyc czegos z art 216 badz 212 :-)