    From: Michał <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [nieco OT] zagineła paczka na poczcie
    Date: Tue, 03 Aug 2004 22:37:16 +0200

    Witam
    Jakiś czas temu sprzedałem pewien przedmiot na allegro. Kupujący wpłacił
    mi pieniądze na konto i wysłałem mu paczke priorytetem. Paczka
    niestety nie doszła do niego ani nie wróciła do mnie, prawdopodobnie
    zagineła. Mój błąd polegał na tym, że nie podałem wartości paczki, a
    według regulaminu Poczty Polskiej jeśli nie ma podanej wartości to nie
    wypłacają odszkodowania. Złożyłem oczywiście reklamacje ale obawiam się,
    że nie zostanie uwzględniona. Wartość paczki to około 300zł. Mogę coś
    jeszcze w tej sprawie zrobić?
    I jeszcze jedno. Domyślam się, że według prawa będe musiał oddać
    kupującemu pieniądze, dobrze mi się wydaje?
    I jeszcze ostatnie. Nie orientuje się zbytnio w sprawach wysyłania
    paczek. Czy jeśli kupujący by jednak odebrał tę paczke to dostał bym
    jakieś potwierdzenie od poczty?

    pozdrawiam
    Michał