  • Data: 2003-06-20 22:05:17
    Temat: Re: niechciany lokator
    Od: Wiewióra <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "anna" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bcuru1$r8g$1@inews.gazeta.pl...
    > jestem wlascicielka mieszkania w ktorym zamieszkuje na zasadach przydzialu
    > komunalnego staruszek ok 90 letni. W zwiazku z tym ze mieszka on od ponad
    > roku takze w domu pomocy spolecznej chcialabym zeby opuscil moje
    mieszkanie.

    Nie rozumie tego "także". Czy on trochę mieszka tu a trochę tu?

    > NIestety jest on tam zameldowany tylko czasowo bo nie chce na stale.
    > Klopotem jest to ze on moje mieszkanie traktuje jako magazyn śmieci.

    Jeśli nie płaci czynszu, gromadzi śmierdzące śmieci a do tego nie przebywa w
    lokalu to masz moim skromnym zdaniem wszelkie podstawy, aby wypowiedzieć mu
    najem, wymeldować z urzędu i komisyjnie oczyścić mieszkanie. Nie masz
    problemu z lokalem zastępczym, bo on przebywa w domu pomocy społecznej. Tak
    ja to rozumiem. Chyba że on w tym domu przebywa tylko czasami.

    Pozdrawiam

    Wiewióra