  • 21. Data: 2005-03-25 17:50:45
    Temat: Re: niechciane reklamy w skrzynce pocztowej
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Onzo [Wed, 23 Mar 2005 21:42:29 +0100]:

    > Niektórym wydaje się, że można.

    A co za roznica, mozna sie dorobic czy nie mozna? Hobbistycznie
    te smieci leon wrzucales czy za pieniadze?

    Jesli za pieniadze to to, co napisalam, dalej jest w mocy.

    Kira

  • 22. Data: 2005-03-26 10:00:37
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Leon, ale ja NIE_CHCĘ tych ulotek, a jeśli uważasz, że ludziom można robić dobrze bez
    pytania ich o zdanie, to może
    zamówię pedałka spod Centralego, żeby zrobił dobrze Tobie??
    JaC
    PS. I pewnie zarobi więcej niż Ty na godzinę ;-))