  • 1. Data: 2003-07-09 07:20:13
    Temat: nie płaci czynszu. Co robić?
    Od: g...@p...onet.pl

    Witam Szanownych Grupowiczów!
    Przedstawię problem:
    Jakiś czas temu wynajmowałem kobiecie ponieszczenia na działalność gospodarczą.
    Działalność ową zakończyła i była mi dłużna pieniądze za półroczny niepłacony
    czynsz. Jako, że miała kłopoty finansowe i nie była w stanie zapłacić całej
    kwoty od razu, spisaliśmy papier na którym oświadcza, że jest mi winna tyle i
    tyle i będzie spłacać to w miesięcznych ratach w wys. ... począwszy od maja br.
    Do tej pory nic nie zapłaciła.
    Co robić?
    Za wszelkie informacje, sugestie dziękuję.

    Pozdrawiam, Gregor.

  • 2. Data: 2003-07-09 07:45:07
    Temat: Re: nie płaci czynszu. Co robić?
    Od: Marcin 'stern' Surowiec <s...@m...id.pl_to.nie>

    g...@p...onet.pl chciał wyrazić swe zdanie,
    a zamiast tego napisal(a):

    > Co robić?
    > Za wszelkie informacje, sugestie dziękuję.

    możesz iśc z tym do sądu,
    jeżeli kwota długu < 5.000 zł, pozew na formularzu
    (dostępne na stronie www.ms.gov.pl),

    albo czekać dalej, wybór nalezy do ciebie

    pozdr.

  • 3. Data: 2003-07-09 08:01:05
    Od: g...@p...onet.pl

    > możesz iśc z tym do sądu,
    > jeżeli kwota długu < 5.000 zł, pozew na formularzu
    > (dostępne na stronie www.ms.gov.pl),
    >
    > albo czekać dalej, wybór nalezy do ciebie
    >
    > pozdr.

    Kwota główna wynosiła 2,5 tys. zł. Ale ze spisanego dokumentu wynika, że
    zalega z dwoma ratami.

  • 4. Data: 2003-07-09 08:28:52
    Od: Marcin 'stern' Surowiec <s...@m...id.pl_to.nie>

    a zamiast tego napisal(a):

    > Kwota główna wynosiła 2,5 tys. zł. Ale ze spisanego dokumentu wynika, że
    > zalega z dwoma ratami.

    to pozwij ją o dwie raty, jeśli chcesz.

    sprawa powinna być szybko rozpatrzona, a możę to pomoże
    na przyszłość

    Pozdrawiam
    stern

  • 5. Data: 2003-07-09 09:16:55
    Od: g...@p...onet.pl

    > sprawa powinna być szybko rozpatrzona, a możę to pomoże
    > na przyszłość

    Dzięki.
    A czy to jest jakis formularz uproszczony?

  • 6. Data: 2003-07-09 09:53:31
    Od: Marcin 'stern' Surowiec <s...@m...id.pl_to.nie>

    a zamiast tego napisal(a):

    > Dzięki.
    > A czy to jest jakis formularz uproszczony?

    http://www.ms.gov.pl/formularze/form1_p.doc

    niestety jako MS WORD, ale M(inisterstwo) S(prawiedliwości,)
    chyba lub M(icro)S(oft) :)

    Pozdrawiam
    stern