  • 1. Data: 2003-07-09 05:30:21
    Temat: Czy nagranie jest dowodem?
    Od: "judash" <h...@w...pl>

    Czy nagranie video/audio jest dowodem? czy ma znaczenie to ze 2 osoba
    byla/nie byla poinformowana o fakcie nagrywania?

    Pozdrawiam
    P.K.

  • 2. Data: 2003-07-09 05:38:54
    Temat: Re: Czy nagranie jest dowodem?
    Od: "onsok" <onsok@wp_.pl>

    judash wrote:
    > Czy nagranie video/audio jest dowodem?

    Co do zasady tak.

    > czy ma znaczenie to ze 2 osoba
    > byla/nie byla poinformowana o fakcie nagrywania?

    Zazwyczaj przeciez chodzi o to aby druga osoba nie wiedziala o tym,
    poniewaz jej zachowanie wtedy jest bardziej ,,spontaniczne'' :D
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 3. Data: 2003-07-09 10:19:14
    Od: "t...@w...pl" <t...@w...pl>

    > Czy nagranie video/audio jest dowodem?

    nie, chyba, że Sąd dopuści to jako dowód...

    > czy ma znaczenie to ze 2 osoba
    > byla/nie byla poinformowana o fakcie nagrywania?

    dla czynności dowodowych tak...

  • 4. Data: 2003-07-09 11:33:06
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-07-09 07:30, judash napisał(a):

    >czy ma znaczenie to ze 2 osoba
    >byla/nie byla poinformowana o fakcie nagrywania?

    W Polsce tak, a np. w USA nie.
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl

    1914-1918

  • 5. Data: 2003-07-09 11:34:33
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-07-09 13:33, Wojciech Szweicer napisał(a):

    > W Polsce tak, a np. w USA nie.
    > - Szwejk

    Ech, źle wyciąłem. Od początku: w Polsce nagranie bez czyjejś wiedzy
    jest dowodem, a w USA nie jest.
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl

    1914-1918

  • 6. Data: 2003-07-10 04:38:16
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Czy nagranie video/audio jest dowodem?

    MOZE byc. zadecyduje o tym sad na rzoprawie- czy uwzgledni go czy tez nie.
    zalezec bedzie przede wszystkim od tego, czy beda jakiekolwiek watpliwosci
    np. co do oryginalnosci nagrania.
    /zasada domniemania niewinnosci/.

    >czy ma znaczenie to ze 2 osoba
    > byla/nie byla poinformowana o fakcie nagrywania?

    dla uznania, czy nagranie jest dowodem, czy nie - nie ma znaczenia, czy
    osoba jest informowana. /vide afera rywingate;-)), gdzie przeciez nagrywany
    nie wiedzial.../

    pozdr
    ssj5