  • 1. Data: 2008-09-23 17:59:19
    Temat: nie odbiera towaru w ciagu miesiaca allegro ,pomozcie
    Od: " ja" <l...@g...pl>

    witam ,klientka kupila ode mnie towar na allegro, zaplacila koszt towaru ale
    bez kosztu przesylki (mimo ze byl okreslony), wiec towaru nie moglam wyslac,
    zapytala czy moze odebrac osobiscie , w drodze wyjatku sie zgodzilam ale nie
    odpowiedziala, minal miesiac, chce miec spokoj, moge jej odeslac ta kase i
    wystawic towar ponownie?? Nie mam obowiazku czekac nie wiadomo ile...

  • 2. Data: 2008-09-24 10:22:05
    Od: "Camis" <c...@d...plUSUN_$TO$.INVAL>

    Napisz jeszcze raz, postrasz negiem, natepnie jak nie odpisze/zaplaci w
    ciagu tygodnia wystaw negatywa i napisz o zwrot prowizji.

    Od jakiegos czasu stosuje polityke ze odrazu za takie zachowania wale
    zasluzone negi. Odwetowcow sie nie boje...