  • 1. Data: 2008-09-23 17:26:39
    Temat: Propozycje szczytu państw G8 - kontrola legalności mp3 mp4
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Podobno gdzieś na tej stronie: www.ustr.gov lub tej www.cbp.gov jest
    propozycja aby dać celnikom uprawnienia kontroli odtwarzaczy mp3, mp4 i
    innych nośników muzyki czy danych np. telefonów, czy utwory nagrane na te
    nośniki są legalne.

    Tylko mam kilka pytań czysto technicznych:
    - w jaki sposób, celnik podczas szybkiej kontroli pozna, czy to legalne czy
    nielegalne ?
    - co w przypadku, jeśli podróżny stwierdzi, ze to legalne, a celnik, że nie
    ?
    - z Chin można przywieźć towary z bardzo umiejętnie podrobionymi znakami
    zastrzezonymi, a nawet zegarki, które dopiero dokładna expertyza jest w
    stanie potwierdzić, że to jednak podróba...

    Czy grozi nam nakaz noszenia potwierdzeń legalności utworów, tak jakinnych
    dokumentów ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/ - galeria z Dni Transportu Publicznego 2008

  • 2. Data: 2008-09-23 17:31:32
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > - w jaki sposób, celnik podczas szybkiej kontroli pozna, czy to legalne czy
    > nielegalne ?

    Nie pozna w żaden sposób.

    > - co w przypadku, jeśli podróżny stwierdzi, ze to legalne, a celnik, że nie

    Celnik będzie miał później problem.

    > - z Chin można przywieźć towary z bardzo umiejętnie podrobionymi znakami
    > zastrzezonymi, a nawet zegarki, które dopiero dokładna expertyza jest w
    > stanie potwierdzić, że to jednak podróba...

    Można. Kolega dwa roleksy przywózł. Nawet paragon potwierdzający zakup dostał.

    > Czy grozi nam nakaz noszenia potwierdzeń legalności utworów, tak jakinnych
    > dokumentów ?

    Niech się pie*dolą!

    *piotr'ek*

  • 3. Data: 2008-09-23 20:46:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał
    w wiadomości news:gbb8sm$47u$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > propozycja aby dać celnikom uprawnienia kontroli odtwarzaczy mp3, mp4 i
    > innych nośników muzyki czy danych np. telefonów, czy utwory nagrane na te

    Moim zdaniem jest to dowód na to, że już naprawdę nie wiedzą co z tymi
    celnikami w sytuacji braku granicy zrobić.

  • 4. Data: 2008-09-24 06:30:35
    Od: pete <d...@o...pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > Moim zdaniem jest to dowód na to, że już naprawdę nie wiedzą co z tymi
    > celnikami w sytuacji braku granicy zrobić.

    pozwalniac - jakie oszczednosci w budzecie...
    w zeszlym roku wracalem z wczasow z Turcji i tak jak SG traktuje
    turystow to jest skandal i chamstwo. powinni im poprzypinac mikrofony i
    odsluchiwac czasem jak sie zachowuja...

  • 5. Data: 2008-09-24 16:49:25
    Od: r...@o...pl

    Czy to czasem nie chodzi o nowe-stare cacuszko IPRED2?

  • 6. Data: 2008-09-25 07:33:35
    Od: "Tomek Renik" <s...@p...pl>

    Dnia 23-09-2008 o 19:26:39 Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@m...www.pl> napisał(a):

> [...]
    > propozycja aby dać celnikom uprawnienia kontroli odtwarzaczy mp3, mp4 i
    > innych nośników muzyki czy danych np. telefonów, czy utwory nagrane na te

    Widać nie radzą sobie z likwidacją wytwórni i serwerami więc będą nękać
    szarego często nieświadomego użytkownika końcowego, a wystarczyłoby kilku
    pracowników na 3 zmiany do przeszukiwania internetu pod tym kątem właśnie.

    --
    Tomasz Renik jestem