  • 1. Data: 2003-10-16 08:25:09
    Temat: Licencja na Auto Cada
    Od: "Piter" <s...@h...bt.pl>

    Witam!!

    Mam nadzieje ze to TG :)

    Jest taka sprawa.
    Jest sobie Auto Cad 2000 LT.
    Oficjalnie nie mozna odsprzedawac komus innemu licencji.
    Mam taka sysuacje.
    Kiedys moj tata zakupil taka licencje na swoja firme. Obecnie chce przepisac
    firme na mnie. Jednak podobno idzie to zrobic tylko w taki sposob ze on
    firme zamyka a ja ja otwieram. I teraz moje pytanie czy ja bede mosial
    zakupic nowa licencje na auto cada?
    Nie szlo by tego jakos mi podarowac albo cos? :)

    --
    GG# 906954

  • 2. Data: 2003-10-16 10:58:32
    Temat: Re: Licencja na Auto Cada
    Od: "Piotr Trześniewski" <p...@l...com.pl>

    faktycznie nie mozesz kupic od ojca licencji
    jednak jest sposob aby obejsc troche przepisy.
    Zarejestruj firme: o takiej samej nazwie, pod tym samym adresem,
    i powinno byc ok. przy ewentualnym uaktualnienu jesli dane wlasciciela beda
    inne (a beda) i jak by ktos cos o tym mowil to powiesz ze przy rejestracji
    zaszla pomylka w imieniu i juz.
    a tok poza tym to podobno uaktualnienia 2000LT beda mozliwe tylko do konca
    roku
    PMT

  • 3. Data: 2003-10-16 11:12:24
    Od: "PMT" <p...@l...com.pl>

    ale tak w ogole to nie powinno sie tego robic
    licencja nie zezwala na zbywanie przekazywanie itp.

  • 4. Data: 2003-10-16 11:27:35
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>

    Piter wrote:
    > Kiedys moj tata zakupil taka licencje na swoja firme. Obecnie chce przepisac
    > firme na mnie.

    Zostań najpierw wspólnikiem swojego Ojca, a potem niech Twój
    Ojciec wycofa się w firmy. Ważne, żeby była ciągłość. Zastanów
    się, jak to sie robi w "dużych korporacjach" ;-)

    Pozdrawiam,
    --
    Łukasz Kozicki

    P.S. przechodziłem przez coś podobnego. Da się.

  • 5. Data: 2003-10-17 11:21:25
    Od: "Piter" <s...@h...bt.pl>

    Użytkownik "Piotr Trześniewski" <p...@l...com.pl> napisał w
    wiadomości news:bmltqm$p66$1@flis.man.torun.pl...
> [...]
    > zaszla pomylka w imieniu i juz.
    > a tok poza tym to podobno uaktualnienia 2000LT beda mozliwe tylko do konca

    Ale mi nie chodzi o to zeby mozna bylo uaktualnic mojego Auto Cada tylko
    zebym ja mogl uzywac auto cada ojca legalnie

    --
    GG# 906954

  • 6. Data: 2003-10-17 11:23:09
    Od: "Piter" <s...@h...bt.pl>

    Użytkownik "Lukasz Kozicki" <R...@v...cy.invalid> napisał w
    wiadomości news:3f8e80ad$1@news.home.net.pl...

    > Zostań najpierw wspólnikiem swojego Ojca, a potem niech Twój
    > Ojciec wycofa się w firmy. Ważne, żeby była ciągłość. Zastanów
    > się, jak to sie robi w "dużych korporacjach" ;-)

    I jestes pewien ze to by bylo legalnie?

    --
    GG# 906954

  • 7. Data: 2003-10-17 15:11:55
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>

    Piter wrote:
    > I jestes pewien ze to by bylo legalnie?

    Najzupełniej. Z tym, ze to juz była spółka. Nie wiem,
    jak w wypadku innych form prowadzenia działalności.

    Pozdr,
    --
    ŁK

  • 8. Data: 2003-10-18 09:50:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 17 Oct 2003, Piter wrote:

    >+ Użytkownik "Lukasz Kozicki" <R...@v...cy.invalid> [...]
    >+ > Piter wrote:
    >+ > > Kiedys moj tata zakupil taka licencje na swoja firme.

    Nie napisałeś jaka forma firmy.
    [...]
> [...]
    >+ > się, jak to sie robi w "dużych korporacjach" ;-)
    >+
    >+ I jestes pewien ze to by bylo legalnie?

    Zachować ciągłość przy spółkach handlowych to się pewnie
    da, ale przy 1-od. DG może być kłopot: to jest "na imię
    i nazwisko właściciela". Do S.C. przystępuje wspólnik
    - powstaje nowa spółka. A od paru lat S.C. nie jest już
    przedsiębiorcą...
    Swoją drogą - jeśli taka licencja będzie wkładem wspólnika,
    to czy można jej *nie* traktować jako współwłasnosci ??
    Ma ktoś koncept ? :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)