  • 1. Data: 2011-06-27 05:13:11
    Temat: nie idźcie tą drogą
    Od: Maruda <m...@n...com>

    71 zabitych w miniony weekend na drogach.
    Wniosek: GDDKiA do rozwiązania, rząd do dymisji za nieudolność.
    Dowód na totalną nieskuteczność policji drogowej i stosowanych środków.
    Nie tędy droga! Nie fotoradary, ani alkomaty, ale odpowiedzialność.
    Każdego. Poczynając od premiera, na pijanym pieszym kończąc.

    Donaldzie Tusku i psie Sabo - nie idźcie tą drogą!

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 2. Data: 2011-06-27 05:24:58
    Temat: Re: nie idźcie tą drogą
    Od: "Salem" <S...@w...pl>

    > Nie tędy droga! Nie fotoradary, ani alkomaty, ale odpowiedzialność.

    własnioe jeest zamało radaró. Jełśibyłoby ze 2 tysonce to by nie bylo
    zabitych

    jk

  • 3. Data: 2011-06-27 06:48:26
    Od: "Adam L." <n...@d...pl>

    Użytkownik "Salem" <S...@w...pl> napisał w wiadomości

    > własnioe jeest zamało radaró. Jełśibyłoby ze 2 tysonce to by nie bylo
    > zabitych

    Ja myślę, że cześć wypadków to skutek radarów.
    Kierowca zamiast płynnie i spokojnie poruszać się z "naturalną" prędkością
    ok 72km/h
    zmuszany jest co kawłek do zwalniania do przepisowych 50km/h.
    Wnerwia się, oraz odczuwa to jako "strate czasu" (choć to nie musi byc
    prawda),
    więc aby go odrobić (i dać upust nerwom) daje po gazie aż do uspokojenia
    nerwów,
    by za chwilę znowu być pobudzonym przez kolejny fotoradar.

    Adam

  • 4. Data: 2011-06-27 07:27:57
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Maruda wrote:

    > Donaldzie Tusku i psie Sabo - nie idźcie tą drogą!

    Ale właśnie niech idą... To bedzie najlepsza nagroda ;->
    J.

  • 5. Data: 2011-06-27 12:27:59
    Od: Maciek <m...@e...nospam.pl>

    begin o nicku Maruda napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

> [...]
    > Każdego. Poczynając od premiera, na pijanym pieszym kończąc.
    >
    > Donaldzie Tusku i psie Sabo - nie idźcie tą drogą!
    Donaldu Tusku ma tom krew na rencach!!!!!!!!!111111111jeden

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 6. Data: 2011-06-27 12:52:43
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 27 Jun 2011 07:24:58 +0200, Salem napisał(a):

    > własnioe jeest zamało radaró. Jełśibyłoby ze 2 tysonce to by nie bylo
    > zabitych

    i zakazać stosowania wszelkich nawigacjów, zwłaszcza z tymi POI :)))

  • 7. Data: 2011-06-27 17:29:54
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-06-27 14:52, Kamil pisze:

    > i zakazać stosowania wszelkich nawigacjów, zwłaszcza z tymi POI :)))

    Akurat nie. Radary oznakowane oczojebnie. Niech zwalniają przynajmniej
    przed fotoradarem. Plus ustawiane radarów w rzeczywiście niebezpiecznych
    miejscach.

    Shrek.