    From: "ViZi" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nie dostalem wizy usa- co mozna zrobic
    Date: Thu, 11 Apr 2002 19:48:15 +0200

    nie dostalem wizy, poprostu konsul nie popatrzyl nawet na moje podanie,
    powiedzial tylko nie.
    Jestem studentem drugiego roku elektrotechniki na AGH, dziennie, ciagne
    rowniez dodatkowe przedmioty z telekomunikacji, lecz nic z tego konsul nic o
    tym nie wie, nie pytal!
    Mam rodzine w USA, dostalem zaproszenie, nik tez go nie ogladal.
    Rodzina to ciocia, kuzyni, mieszkaja tam ponad 20 lat, nic to nie pomoglo.
    Nie wiem czy moge cos zrobic?
    moze jakies odwolanie? nic na ten temat nie wiem, czy da sie cos zrobic?
    chcialem jechac na te wakacje.
    prosze o pomoc!
    dzieki.