    From: "barbakan" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: netia - spowalnianie internetu
    Date: Thu, 18 Nov 2010 18:58:51 +0100

    Zdarzyło się tak, że w ostatnim miesiącu nie otrzymałem faktury za internet
    od netii. Zgłosiłem na infolinię, obiecali przysłać duplikat. Duplikat
    przysłali po dwóch tygodniach, niezwłocznie zapłaciłem, ale było to
    oczywiście po terminie. Od kilku dni internet działa mi koszmarnie wolno,
    dzwoniłem na infolinię, okazało się, że powodem jest wyświetlanie przez nich
    komunikatu o zaleganiu w płatnościach. Komunikat wyświetla się kilka razy
    dziennie, ale spowalnia dostęp do intenetu cały czas.
    I tu mam pytanie czy to jest dozwolona praktyka ze strony netii. W umowie
    nic nie ma, że jak spóźnię się z płatnością to spowolnią mi internet. Czy u
    innych operatorów też tak jest?

    --
    pozdro
    barbakan