  • 1. Data: 2003-12-01 15:33:16
    Temat: Poszukuje ksiazek na studia administracyjne
    Od: "p3pE" <g...@g...pl>

    Czesc!
    Poszukuje ksiazek na temat samorzadu terytorialnego (lokalnego) we Francji.
    Czy moze mi ktos cos polecic? Na razie mam tylko pozycje K Chorazego wyd.
    Lublin 1998 a potrzeba mi troche wiecej materialow.

    <<<...and be fucking nice for each other>>>

  • 2. Data: 2003-12-01 17:35:44
    Temat: Re: Poszukuje ksiazek na studia administracyjne
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "p3pE" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy moze mi ktos cos polecic? Na razie mam tylko pozycje K Chorazego wyd.
    > Lublin 1998 a potrzeba mi troche wiecej materialow.

    Polecam biblioteke.

  • 3. Data: 2003-12-02 15:30:42
    Od: "p3pE" <g...@g...pl>

    > Polecam biblioteke.

    No tak ale nic nie moge znalezc. Szukam kogos kta zna sie na temacie i
    polecilby jakies lektury.

  • 4. Data: 2003-12-02 16:23:16
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    > No tak ale nic nie moge znalezc. Szukam kogos kta zna sie na temacie i
    > polecilby jakies lektury.

    Poszukaj przez siec. Wejdz na strone jakiegos uniwerku i poszperaj w
    bibliotekach.