  • 1. Data: 2004-02-05 10:59:53
    Temat: Jak to jest z tą wodą
    Od: szpakuu <s...@g...lost.spamer>

    Witam
    Jak to jest z tą wodą bieżącą - podobno gdy nie ma liczników wody to stosuje
    się ryczałt na osobę zameldowaną w lokalu.
    Czy administrator może sobie ustalić że ten ryczałt to 12 kubików ?
    Bo wypuścił stworzony przez siebie (z chmurki) regulamin w którym uznał że
    może w ten sposób sobie pogrywać z lokatorami. Nadmieniam że w klatce jest
    zbiorczy licznik (na 6 lokali) i daleko nam do zużywania nawet po 6 kubików
    na osobę.

    --
    szpakuu(at)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2004-02-05 19:30:45
    Temat: Re: Jak to jest z tą wodą
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "szpakuu" <s...@g...lost.spamer> napisał w wiadomości

    Sposób podziału kosztów mediów, gdy nie można tego dokładnie policzyć,
    zawsze budzi kontrowersje. No ale ów podział ma być podziałem. Co do
    zasady każdy ma wady i zalety. Z tym, że w sumie otrzymane wynagrodzenie
    za wodę nie powinno przekraczać kosztów faktycznie poniesionych.

  • 3. Data: 2004-02-06 11:34:17
    Od: szpakuu <s...@g...lost.spamer>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > zasady każdy ma wady i zalety. Z tym, że w sumie otrzymane wynagrodzenie
    > za wodę nie powinno przekraczać kosztów faktycznie poniesionych.

    Tyle że słyszałem że jest ustawa że tam gdzie nie ma liczników to ryczałt na
    osobę jest 3 kubiki. Tylko nie mogę tego znaleźć.

    --
    szpakuu(at)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2004-02-06 11:51:22
    Od: "Marek" <d...@p...com>

> [...]
    na
    > osobę jest 3 kubiki. Tylko nie mogę tego znaleźć.

    USTAWA z dnia 7 czerwca 2001 r.
    o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków.
    (Dz. U. Nr 72, poz. 747)

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY
    z dnia 14 stycznia 2002 r.
    w sprawie określenia przeciętnych norm zużycia wody.
    (Dz. U. Nr 8, poz. 70)

    Dotyczy gdy nie ma w budynku wodomierza głównego.
    Marek