    From: Gadacz <g...@1...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nazwa firmy - problem
    Date: Tue, 17 Mar 2009 18:53:34 +0100

    witam Grupowiczow

    chodzi o nazwe firmy branza grafika/kreacja
    1. okazuje sie ze istnieje firma o podobnym profilu dzialalnosci z tym,
    ze jest roznica jednego znaku.
    2. istnieje rowniez firma, ktora zajmuje sie IT o praktycznie tej samej
    nazwie.

    dla przykladu mam na mysli nazwy np: lizard i lizzard
    druga forma to taka, ktora ja chcialbym przyjac.

    co tu robic? bo mam pewne wrazenie, ze moze sie nie
    milo skonczyc dla mnie posiadanie tak bardzo podobnej nazwy,
    nie wspominajac o profilu dzialalnosci.

    za pomoc z gory dziekuje.
    --
    pozdrawiam