  • 1. Data: 2004-11-03 23:01:54
    Temat: naruszenie regulaminu operatora internetowego
    Od: "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl>

    witam,
    mam stale lacze w Aster.
    ku mojemu zdziwieniu otrzymalem dzis maila zawiadamiajacego mnie, iz z
    Urzadzenia Aktywnego zainstalowanego w moim mieszkaniu (jak rozumiem chodzi
    o modem :)) dokonano naruszenia regulaminu polegajacego na "- umieszczeniu w
    Sieci Operatora informacji niezgodnych z prawem lub
    naruszających prawa osób trzecich (pkt 8.1.3. Regulaminu); ".
    Jesli sie to powtorzy to mi beda blokowac konto, albo wrecz rozwiaza umowe.
    Do tego informacja, ze sa w posiadaniu materialu dowodowego pozyskanego od
    osoby trzeciej i na zadanie odpowienich wladz go im przekaza.
    Jesli ja mam jakies zapytanie to musze do nich napisac. Zaraz to uczynie,
    ale wczesniej moje pytania:

    1/ czy na moje zadanie musza mi przedstawic ten "dowod", czy moga tak sobie
    mnie pomawiac w nieskonczonosc? czy moze mam prawo sie tez dowiedziec czyje
    konkretnie prawa naruszylem?

    2/ moze napisac do nich zapytanie czy przypadkiem nie przekazali tej
    "trzeciej osobie" moich danych osobowych?

    3/ czy moge zlozyc takie pismo w kazdym punkcie obslugi klienta operatora i
    ma on 30 dni na odpowiedz?

    --
    pozdrawiam,
    Kuba

  • 2. Data: 2004-11-04 00:05:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    sobie
    > mnie pomawiac w nieskonczonosc? czy moze mam prawo sie tez dowiedziec

    A co mają w regulaminie. No bo jeśli mają, że mogą rozwiązać umowę bez
    podania przyczyny, to mogą nie pokazywać dowodu. Ja bym najpierw z nimi
    ustalił o co chodzi. Bo moze to jakieś nieporozumienie.

    > 2/ moze napisac do nich zapytanie czy przypadkiem nie przekazali tej
    > "trzeciej osobie" moich danych osobowych?

    No możesz w sumie. Możesz ich zapytać o wiele innych rzeczy, tylko po co?

    > 3/ czy moge zlozyc takie pismo w kazdym punkcie obslugi klienta operatora
    > ma on 30 dni na odpowiedz?

    Termin 30 dni wynika z kodeksu postępowania administracyjnego i tej sprawy
    akurat nie dotyczy.

  • 3. Data: 2004-11-04 17:09:59
    Od: "wishya" <w...@w...sm.pl>

    > Użytkownik "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Termin 30 dni wynika z kodeksu postępowania administracyjnego i tej sprawy
    > akurat nie dotyczy.

    nie wprowadzaj w blad...jemu chodzilo pewnie o reklamacje, a kpa nie ma tu
    nic do rzeczy
    termin 30 dniowy wynika z ustawy prawo telekomunikacyjne (o ile sie nie myle
    art. 106 ust. 2), ale nie jestem pewien, czy nie ma do tego jakiegos okresu
    przejsciowego do czasu wydania nowych aktow wykonawczych

    pozdrawiam
    d.