    From: " " <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: naruszenie praw autorskich - kradziez zdjec
    Date: Mon, 25 Apr 2005 08:13:48 +0000 (UTC)

    dwie osoby ukradly zdjecia mojego autorstwa zamieszczone w internecie i
    wykorzystuja je u siebie
    mam niezbite dowody na to, ze ja jestem autorka zdjec
    wezwalam zlodzieji do usuniecia moich zdjec, ale mnie wysmiali
    wobec tego mysle o wniesieniu oskarzenia cywilnego i zadania od nich
    odszkodowania z przeznaczeniem na cele spoleczne
    i teraz pytanie - jakie mam szanse na wygrana i ile bedzie mnie kosztowac
    wniesienie pozwu? czy moge wniesc jeden pozew z tym samym oskarzeniem
    przeciwko dwom osobom czy musza to byc dwie oddzielne sprawy?
    z gory dziekuje za pomoc