    From: "Mrqs" <g...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: narkotyki
    Date: Tue, 23 Jul 2002 17:04:36 GMT

    Witam,

    Nie wiem czy dobrze trafilem, ale sprobuje.... Aresztowano mojego syna za
    posiadanie narkotykow. Jest narkomanem i z tego co mi wiadomo, mial przy
    sobie ilosc do wlasnego uzytku, choc byc moze to nie ma znaczenia. Z
    autopsji, niestety, wiem, ze bardziej potrzebny mu lekarz i osrodek niz
    siedzenie w areszcie. Prosze mi wierzyc, ze nie zalezy mi na uchronieniu go
    od kary, ale na wykorzystaniu szansy na jego wyleczenie - podejrzewam, ze
    dla niego jest to olbrzymi szok. Mimo, ze jest narkomanem od 3 lat, to jest
    to jego pierwszy tak powazny kontakt z prawem, nie liczac jednej,
    niewielkiej stosunkowo (500zl) grzywny (za cos zupelnie nie zwiazanego z
    narkotykami). Chcialem sie dowiedziec jakie sa szanse aby syn zostal jak
    najszybciej skierowany nawet na przymusowe leczenie? Do kogo sie zwrocic
    (mam dokumenty potwierdzajace, ze jest on zaawansowanym narkomanem) aby taka
    szanse jesli istnieje, jak najszybciej wykorzystac? Czy naprawde tylko
    wiezienie jest jedynym wyjsciem? Po prostu boje sie, ze po dluzszym pobycie
    w wiezieniu syn moze i wyjdzie "trzezwy", ale tez zdemoralizowany juz do
    konca....

    Marek