  • 11. Data: 2003-09-05 11:56:01
    Temat: Re: naprawde wazne [dlugie]
    Od: "NukeR" <N...@p...gazeta.pl>

    Sandra napisala co nastepuje ponizej:

    > a moze zle je rozumiesz ? zaczynam watpic czy znasz swoje prawa mimo
    > powyzszego stwierdzenia
    >
    > pozdrawiam Sandra

    Pewnie masz racje gdyz moze i prawo jest dobre ale nie jest egzekwowane...
    Nie chce trolowac dlatego EOT :) Mysle ze kazy wie o co chodzi.

    --
    pozd. g

  • 12. Data: 2003-09-05 12:21:08
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik NukeR <N...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bj9tm0$ovk$...@n...news.tpi.pl...

    > Pewnie masz racje gdyz moze i prawo jest dobre ale nie jest egzekwowane...
    > Nie chce trolowac dlatego EOT :) Mysle ze kazy wie o co chodzi.

    daleka jestem od trolowania zastanowilo mnie jedno stwierdzenie na temat
    znajomosci i inf. dot. ze matka pozwanego placi od czasu do czasu i tu
    nalezaloby zwrocic uwage na to by tak sie nie dzialo pozwac babcie ,ktora ma
    np.stale dochody i chetna jest do spalacania dlugow swojego kochanego syna a
    tym sposobem moze sytuacja zmienilaby sie i syn zaczalby sie poczuwac do
    obowiazku stad moja uwaga a nie jakies tam trolowanie

    pozdrawiam
    Sandra