  • 1. Data: 2006-02-05 18:54:44
    Temat: namiar na konferencje prawnicze w tym roku
    Od: newdem <n...@w...pl>

    Witam,

    Czy ktos z Grupowiczow dysponuja namiarami (najlepiej na strone)
    konferencji prawniczych w roku 2006?
    Obszukalem googlem i serwisem prawo.lex.pl ale nic nie znalazłem,

    Nie chodzi mi o roznego rodzaju szkolenia ale konferencje naukowe.

    pozdrawiam
    Mateusz Droba

  • 2. Data: 2006-02-06 09:47:51
    Temat: Re: namiar na konferencje prawnicze w tym roku
    Od: "Fil" <f...@b...pl>

    Użytkownik "newdem" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Obszukalem googlem i serwisem prawo.lex.pl ale nic nie znalazłem,
    >
    > Nie chodzi mi o roznego rodzaju szkolenia ale konferencje naukowe.

    Proponuje rozejrzec sie na poczatek na www.elsa.org.pl. ELSA organizuje co
    roku wiele konferencji z dosc dobra merytoryka.

    Pozdrawiam,

    F.
    www.doradcyprawni.com
    www.doradcyprawni.org.pl