  • 1. Data: 2002-04-08 18:36:44
    Temat: najdrozsze ferie w zakopcu???
    Od: "Dzejk" <3...@p...com>

    3 min. parkowania przy bankomacie w zakopcu (wszedzie zakazy wjazdu i
    postoju). krotka rozmowa ze straznikami. 2 mies. wezwanie obowiazkowe do
    sadu w zakopcu (drugi koniec polski).
    co robic???
    dzejk
    ps
    nie jezdzijceie do zakpca. brak sniegu. duzo ludzi. duzo stranikow. miejsc
    do parkowania brak. duzo zapchanych parkingow platnych. to wszystko nie mile
    .... nigdy wiecej nie pojade do zakpca !!!
    wnioski: nierwozwzna decyzja o feriach w zapierdziowcu, chwila nieuwagi i
    ... ponownie wracasz do zasrakowca!!!

  • 2. Data: 2002-04-08 20:13:42
    Temat: Re: najdrozsze ferie w zakopcu???
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Odpowiedz na wezwanie proszą o przesłuchanie cie w drodze pomocy sądowej z
    uwagii na odległość uzasadniając sytuacją materialną ... pracą ... i innymi
    np.powodami ...Wtedy sąd w miejscu zam. dostanie odezwę o przesłuchanie cie
    na okoliczność spraw ... i protokół przesłuchanie prześle do sądu w zakopcu
    :-)
    Sandra

  • 3. Data: 2002-04-09 00:22:01
    Od: "MAGISTER" <w...@p...fm>

    > 3 min. parkowania przy bankomacie w zakopcu (wszedzie zakazy wjazdu i
    > postoju). krotka rozmowa ze straznikami. 2 mies. wezwanie obowiazkowe do
    > sadu w zakopcu (drugi koniec polski).

    tak z ciekawosci, nie jestem uszczypliwy ale czy jestes z Wawy?
    bo szlyszalem ze tylko Wy rozbijacie sie po Krupowkach carami nie zwazajac
    na zakazy...
    z wyrazami ubolewania
    przestrzegajacy znakow zakazu
    marcin