  • 1. Data: 2009-02-14 18:29:31
    Temat: nagrywanie rozmów
    Od: Maurycy Menke <g...@p...pl>

    Witam.
    Czy pracodawca może podsłuchiwać rozmowy prowadzone przez telefon
    służbowy, który wcześniej udostępnił pracownikowi? Czy wolno mu to
    zrobić, jeśli wcześniej go o tym poinformuje?
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-02-14 18:32:43
    Temat: Re: nagrywanie rozmów
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 14 Lut, 19:29, Maurycy Menke <g...@p...pl> wrote:
> [...]
    > służbowy, który wcześniej udostępnił pracownikowi? Czy wolno mu to
    > zrobić, jeśli wcześniej go o tym poinformuje?

    Pewnie tak. Call center i centra telesprzedazy robia to przeciez non
    stop. Problemem bylo by pewnie to czy telefon sluzbowy (rozumiem ze
    komorka) ktory sie otrzymuje jest takim sammym narzedziem pracy jak w
    CC.

  • 3. Data: 2009-02-14 18:35:33
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sat, 14 Feb 2009 19:29:31 +0100, Maurycy Menke napisał(a):

> [...]
    > służbowy, który wcześniej udostępnił pracownikowi? Czy wolno mu to
    > zrobić, jeśli wcześniej go o tym poinformuje?

    Tak.
    Często klauzule takie są zawarte w umowie o pracę lub regulaminie pracy.
    Pracodawca ma obowiązek zachować treść rozmów w tajemnicy.
    W archiwum tej grupy temat poruszany wielokrotnie.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Metro Ratusz http://foto.3mam.net/Galeria_1_sty/slides/foto_66.ph

  • 4. Data: 2009-02-14 19:21:17
    Od: Maurycy Menke <g...@p...pl>

    Użytkownik SzalonyKapelusznik napisał:

> [...]
    > stop. Problemem bylo by pewnie to czy telefon sluzbowy (rozumiem ze
    > komorka) ktory sie otrzymuje jest takim sammym narzedziem pracy jak w
    To nie jest call center. Pracownik porusza się po różnych obszarach
    firmy. Telefon jest mu potrzebny do komunikowania się z innymi
    pracownikami, gdy jest nieobecny na swoim stałym miejscu pracy. Czasem
    używa go do prywatnych rozmów (wychodzących i przychodzących). Czy wolno
    coś takiego nagrywać lub podsłuchiwać?
    Znalazłem jeszcze taki artykuł:
    http://www.fkn.pl/1,376,1514605,1,wiadomosc.html

  • 5. Data: 2009-02-17 17:51:47
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl>

    >Czy wolno
    > coś takiego nagrywać lub podsłuchiwać?

    Jeśli poinformuje pracownika o tym przed oraz jest uzasadniona potrzeba
    takiego nagrywania to może. Nagrywanie dla samego nagrywania, teoretycznie
    może w skarjnym przypadku może być potraktowane jako naruszenie praw
    pracowniczych. Ale najważniejsze jest poinformowanie.