  • 11. Data: 2006-12-27 18:29:51
    Temat: Re: nadanie NIP
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <r...@g...pl> napisal(a):
    > Do Izby Skarbowej.

    A dlaczego od razu tam? Przełożonym tej pani jest naczelnik.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 12. Data: 2006-12-27 19:36:26
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Samotnik napisał(a):
    > A dlaczego od razu tam? Przełożonym tej pani jest naczelnik.

    bo kpa tak stanowi?

    KG

  • 13. Data: 2006-12-27 19:43:55
    Od: m...@g...com

    scream napisał(a):

    nie zawracać sobie dupy kretynkami

    > best regards,
    > scream (at)w.pl
    > Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

    Nie widzisz tej dysproporcji między sygnaturką, a treścią swoich
    postów?
    Ach te łże-elity:)

  • 14. Data: 2006-12-27 20:55:12
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <x#k...@w...pl#x> napisal(a):

    > bo kpa tak stanowi?

    Ale to do odwołania do wyższej instancji nie trzeba pisemnej decyzji
    odmownej?

  • 15. Data: 2006-12-27 21:09:35
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 27 Dec 2006 11:43:55 -0800, m...@g...com napisał(a):

    > Nie widzisz tej dysproporcji między sygnaturką, a treścią swoich
    > postów?
    > Ach te łże-elity:)

    Nudny już jesteś, przyjebałeś sie do mnie i na każdej grupie teraz piszesz
    jakieś głupoty. Spłyń.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 16. Data: 2006-12-28 20:51:17
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Samotnik napisał(a):
    > Ale to do odwołania do wyższej instancji nie trzeba pisemnej decyzji
    > odmownej?

    kpa ma też rozdział o skargach i wnioskach

    KG

  • 17. Data: 2006-12-29 18:07:35
    Od: "Piotr" <c...@m...cl>

    Użytkownik "bartekE320" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > Hej! Chcialem dostac NIP w zwiazku z zalozeniem rachunku inwestycyjnego.

    BTW: przygotuj sobie wiarygodne uzasadnienie skąd masz kasę na na
    inwestycje. Jeśli jest to większa kwota (znaczy tak powyżej kilkudziesięciu
    tys.) a nie masz żadnych źródeł dochodu to bardzo prawdopodobne że się po
    jakimś czasie ze skarbówki przyczepią.

    pozdrawiam

  • 18. Data: 2006-12-29 21:26:11
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    "Piotr" <c...@m...cl> wrote in message
> [...]
    > kilkudziesięciu
    > tys.) a nie masz żadnych źródeł dochodu to bardzo prawdopodobne że się po

    Darowizna, ale to po nowym roku? A co jesli zarobilem np. w USA i tam juz
    podatek odprowadzony?

  • 19. Data: 2006-12-29 21:27:21
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    "Piotr" <c...@m...cl> wrote in message

> [...]
    > kilkudziesięciu
    > tys.) a nie masz żadnych źródeł dochodu to bardzo prawdopodobne że się po

    A chcialbym zainwestowac jakies 200tys. zl, tylko waham sie i nie moge
    wybrac odpowiedniej formy pomnozenia tych pieniedzy.

  • 20. Data: 2006-12-29 21:47:14
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 29 Dec 2006 22:27:21 +0100, bartekE320 napisał(a):

    > A chcialbym zainwestowac jakies 200tys. zl, tylko waham sie i nie moge
    > wybrac odpowiedniej formy pomnozenia tych pieniedzy.

    Załóż konto w dowolnym DM i ulokuj to np. w WIG. Przez caly 2006 wzrósł o
    ponad 40% i nadal będzie rósł, o ile nasi miłościwie nam panujący osłowie
    nie dotkną sie do gospodarki i czegoś nie spierdolą. Inna możliwość to
    inwestowanie w debiuty, np. ci co sie zapisali na akcje Ruchu w pierwszym
    dniu emisji zyskali 16%. Zdecydowana wiekszosc spolek-debiutow zyskuje w
    pierwszych dniach emisji - no ale to juz jest bardziej ryzykowne niz
    lokowanie kasy w indeksach.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl