  • 11. Data: 2003-10-25 19:26:01
    Temat: Re: mycie samochodu przed domkiem
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    news:bneh5k$kc1$1@topaz.icpnet.pl...

    > Użytkownik "Karol" <a...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Naoiszę wprost specjalnie for you.
    > "Sama woda" po umyciu samochodu nie jest już samą wodą ale ściekiem.

    Wiec sposobem jest uzywanie deszczy do mycia auta ... wtedy to wg Ciebie
    moga mnie pocalowac ?

  • 12. Data: 2003-10-25 19:32:02
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Flashi" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Wiec sposobem jest uzywanie deszczy do mycia auta ... wtedy to wg Ciebie
    > moga mnie pocalowac ?

    Komu odpisujesz?
    Na czyj post odpowiadasz?
    Dlaczego nie tniesz cytatów?
    Dlaczego się od postem nie podpisujesz?
    Napisz konkretnie o co Ci chodzi.

    Pozdr
    Leszek

  • 13. Data: 2003-10-27 04:45:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 25 Oct 2003, Karol wrote:

> [...]
    >+ Napisałem, ze samochód pije wode i sika na trawnik ?
    >+ Zaraz sie okaze, za ustawa zabrania opadów deszczu na samochod.

    Jedną taką już mamy.
    Wg ustawy o łączności (chyba, nie chce mi się sprawdzać)
    Słońce świeci nielegalnie.
    Przypomnę że za Bieruta, Gomółki, Gierka, Jaruzelskiego
    (tak, w stanie wojennym :)) mieliśmy mniej restrykcyjne
    przepisy o wykorzystaniu fal elektromagnetycznych - oparte
    na zasadzie "co nie jest zabronione"...
    W ramach poszerzania wolności :> zmieniono je na postać
    odwrotną (pewne pasma można wykorzystywać bez zezwolenia).
    I AFAIR ani fototelefon ani Słońce nie są wyłączone :>

    A jeśli chodzi o ideę dyskusji: cóż...
    Wobec *bardzo* restrykcyjnych zapisów jestem przeciw.

    pozdrowienia, Gotfryd
    (o ile wie to nie łamiący rzeczonej ustawy o ochronie
    środowiska).

  • 14. Data: 2003-10-27 04:47:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 25 Oct 2003, Leszek wrote:

> [...]
    >+
    >+ Naoiszę wprost specjalnie for you.
    >+ "Sama woda" po umyciu samochodu nie jest już samą wodą ale ściekiem.

    Ale w ustawie jest mowa o "kosztach zanieczyszczenia
    środowiska". A Karol proponuje tylko żeby zostawić
    w tymże środowisku to co w nim było: opad pyłu zebrał
    na masce (zamiast zostawić na autostradzie) no i nie
    wypada go tak o wot zabierać ;)
    Niech ten co pylił się martwi (jak to napisano w którymś
    wątku ? Wyborcy policzą się z ustawodawcą który zabroni
    palić węglem ?).

    pozdrowienia, Gotfryd