  • 1. Data: 2004-11-01 06:59:08
    Temat: mp3 w pub'ie
    Od: "unky" <u...@...pl>

    Witam

    Czy majac podpisane stosowne umowy z ZAIKS'em, STOART'em, ZPAV'em można w
    knajpce puszczać muzyczkę z MP3?

    pozdrowka
    unky

  • 2. Data: 2004-11-01 07:03:52
    Temat: Re: mp3 w pub'ie
    Od: "Comodant" <c...@c...pl>

    Użytkownik "unky" <u...@...pl> napisał w wiadomości

    > Witam
    >
    > Czy majac podpisane stosowne umowy z ZAIKS'em, STOART'em, ZPAV'em można w
    > knajpce puszczać muzyczkę z MP3?

    To zależy czy się ma znajomości, bo takie dzisiaj prawo w Polsce.
    A poza tym czy dzielnicowemu to nie przeszkadza.

    sprawiedliwosc

  • 3. Data: 2004-11-01 10:29:39
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 1 Nov 2004 07:59:08 +0100, "unky" <u...@...pl> wrote:

    >Czy majac podpisane stosowne umowy z ZAIKS'em, STOART'em, ZPAV'em można w
    >knajpce puszczać muzyczkę z MP3?
    A co mowia stosowne umowy?

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 4. Data: 2004-11-01 16:57:55
    Od: "unky" <u...@...pl>

    Tewgo jeszcze nie wiem bo nie podpisywalem takowych umów.Chciałbym sie o tym
    dowiedziec od kogos kto ma juz doswiadczenie w tym temacie.
    W zwiazku z tym zastanawiam sie rowniez czy oplacajac tantiemy trzeba grac z
    legalnych nosnikow czy nie do konca?
    w koncu i tak placilbym przeciez za odtwarzaną muzykę.

    pozdrowka

    unky

  • 5. Data: 2004-11-01 18:49:38
    Od: "Maciek" <t...@p...pl>

    > W zwiazku z tym zastanawiam sie rowniez czy oplacajac tantiemy trzeba grac
    > legalnych nosnikow czy nie do konca?
    > w koncu i tak placilbym przeciez za odtwarzaną muzykę.
    Czyli myslisz, że kupisz pirata na bazarze i możesz z niego puszczać muzykę,
    bo płacisz tantiem ?
    Chyba nie bardzo. Raczej musisz posiadać legalny CD i dla wygody mieć
    zripowane np 10 CD na 1 i z niej puszczać (co nie zmienia faktu, że
    oryginały trzeba posiadać).
    Maciek

  • 6. Data: 2004-11-03 22:19:14
    Od: "Tomek" <t...@n...pl>

    unky <u...@...pl> napisal nam:

    > Witam
    >
    > Czy majac podpisane stosowne umowy z ZAIKS'em, STOART'em, ZPAV'em
    > można w knajpce puszczać muzyczkę z MP3?
    >
    > pozdrowka
    > unky

    jak masz plyty z ktorych to zgrales to czemu nie? Inaczej mp3 playery bylby
    nielegalne :-) Mp3 jest normalnym sposobem zapisu dzwieku a czy wejdziesz w
    ich posiadanie legalnie czy nie to juz inna sprawa. Nie jestem prawnikiem
    ale tutaj chyba nie ma jakis pupalek ;)

  • 7. Data: 2004-11-04 08:54:22
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Chyba nie bardzo. Raczej musisz posiadać legalny CD i dla wygody mieć
    > zripowane np 10 CD na 1 i z niej puszczać (co nie zmienia faktu, że

    jak bys nie wiedzial to mozesz zgrac kawalki (leglane) do mp3 i wrzucic
    naplyte kilkadziesiat zamiast 10
    ja tu przeciwskazan nie wiezde, skoro potrafi udowodnic ze sa legalnie
    zakupione.

    P.

  • 8. Data: 2004-11-05 08:32:47
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@B...tlen.pl>

    Hi!!!

    On Wed, 3 Nov 2004 23:19:14 +0100, "Tomek" <t...@n...pl> wrote:

> [...]
    >ich posiadanie legalnie czy nie to juz inna sprawa. Nie jestem prawnikiem

    A właśnie że są pułapki :(
    Jakiś czas temu zadałem podobne pytanie i m.in. padła odpowiedź, że
    któraś z tych organizacji pozwala na _publiczne_ odtwarzanie tylko i
    wyłącznie z oryginalnych nośników.

    3mcie się.
    --
    Jakec

  • 9. Data: 2004-11-05 08:57:26
    Od: "Tomek" <t...@n...pl>

> [...]
    > Jakiś czas temu zadałem podobne pytanie i m.in. padła odpowiedź, że
    > któraś z tych organizacji pozwala na _publiczne_ odtwarzanie tylko i

    głupie ci*le i tyle... :(
    placisz abonament za radio, radio placi im tantiemy a tu jeszcze chca kase.

  • 10. Data: 2004-11-06 23:17:04
    Od: "Pix" <m...@w...pl>

    Nie wiem jak w przypadku mp3, ale w w przypadku filmów możesz zrobić kopie
    (nie ważne czy na DVD, VCD, czy na DivX) pod warunkiem,że zakupiłeś
    oryginalną płytę. Licencja to licencja. Chyba jak kupisz płytę to możesz
    puszczać. Jak jest z MP3 zakupowanymi np przez Napstera, albo RMF - tego nie
    wiem.
    pozdro
    Miłosz