  • 1. Data: 2004-10-31 23:20:50
    Temat: [OT] O usłudze fotograficznej inna historia
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Czytając wątek "usługa fotograficzna" przypomniało mnie się, że kiedyś
    poszedłem do kiosku z gazetami, który pełnił rolę punktu przyjęć zdjęć z
    życzeniem wywołania filmu i zrobienia odbitek po 1 szt. formatu 7x10 -
    świadomie chciałem takie małe. Pan kioskarz, wypełnił kopertę zgodnie z moim
    zleceniem. Po 2 dniach przyszedłem po odbiór, jednak były zrobione odbitki
    9x13, na pytanie czemu takie duże... odpowiedź brzmiała: "bo na takich
    małych i tak nic nie widać", dowiedziałem się też, że zakład foto który
    znajduje się gdzieś na peryferiach... telefonował do punktu przyjęć czy
    zrobić 9x13 i kioskarz bez konsultacji ze mną powiedział że tak.

    Kioskarz przyznał się bez bicia do błędu, zainkasował za zdjęcia po cenie
    7x10 a dostałem 9x13. Kioskarz natychmiast wycofał z oferty zdjęcia 7x10,
    tak więc teraz zdjęcia formatu 7x10 robię gdzie indziej.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@i...XX.pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl