  • 1. Data: 2002-06-30 09:47:27
    Temat: moze mi zabrac?
    Od: "Bimbelt" <b...@z...one.plNOSPAM>

    Jestem pelnoletni, mieszkam z rodzicami i jestem na ich utrzymaniu. Mam
    kilka wartosciowych rzeczy, ktore od nich otrzymalem. W swietle prawa sa one
    moja wlasnoscia i tylko ja mam prawo nimi zarzadzac. Boje sie jednak, ze
    skonfliktowany ze mna ojciec pod moja nieobecnosc moze zabrac mi cos
    wartosciowego. Co wtedy mam robic? Zglaszac na Policje kradziez? Czy moze
    rozwiazac to jakos inaczej?

    Bimbelt

  • 2. Data: 2002-06-30 14:08:24
    Temat: Re: moze mi zabrac?
    Od: "teodor" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik Bimbelt <b...@z...one.plNOSPAM> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:afmkti$bv4$...@n...gazeta.pl...
> [...]
    > skonfliktowany ze mna ojciec pod moja nieobecnosc moze zabrac mi cos
    > wartosciowego. Co wtedy mam robic? Zglaszac na Policje kradziez? Czy

    Istnieje proste rozwiązanie. Wynajmij lub kup sobie mieszkanie i
    zabierz do niego swoje cenne drobiazgi. Nie będziesz musiał wzywać
    policji składać zeznań, pozwów itp.
    pzdr teodor

  • 3. Data: 2002-06-30 16:17:21
    Od: "Bimbelt" <b...@z...one.plNOSPAM>

    > Istnieje proste rozwiązanie. Wynajmij lub kup sobie mieszkanie i
    > zabierz do niego swoje cenne drobiazgi. Nie będziesz musiał wzywać
    > policji składać zeznań, pozwów itp.
    Zasponsorujesz ?

    Bimbelt

  • 4. Data: 2002-06-30 16:20:22
    Od: "spider" <s...@l...warszawa.pl>

    "teodor" wrote:
    > Istnieje proste rozwiązanie. Wynajmij lub kup sobie mieszkanie i
    > zabierz do niego swoje cenne drobiazgi. Nie będziesz musiał wzywać
    > policji składać zeznań, pozwów itp.

    Jets jeszcze prostsze. Traf szóstkę w totka, wygraj kilka milionów, kup
    sobie dom i bądź niezależny. Jednak myślę, że Bimbelt oczekiwał bardziej
    realnych rozwiązań.

    spider

  • 5. Data: 2002-07-01 11:43:33
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bimbelt" <b...@z...one.plNOSPAM> napisał w wiadomości
    > Jestem pelnoletni, mieszkam z rodzicami i jestem na ich utrzymaniu. Mam
    > kilka wartosciowych rzeczy, ktore od nich otrzymalem.
    > W swietle prawa sa one
    > moja wlasnoscia i tylko ja mam prawo nimi zarzadzac.

    Tu mam wątpliwości.

    > Boje sie jednak, ze
    > skonfliktowany ze mna ojciec pod moja nieobecnosc moze zabrac mi cos
    > wartosciowego. Co wtedy mam robic? Zglaszac na Policje kradziez?

    He, he, he... Zgłoś, to zamkną Ci głównego sponsora Twego beztroskiego,
    pasożytniczego życia. :-)

    > Czy moze rozwiazac to jakos inaczej?

    Najlepiej znajdź jakąś robotę i wspomóż ojca.
    Ale to się chyba nie kalkuluje, co o tym sądzisz?

    --
    Pozdrawiam.
    Perła