    From: "Jackare" <...@s...de.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.soc.prawo
    Subject: moja mała wojna ze wspólnotą mieszkaniową
    Date: Mon, 10 Aug 2009 23:46:57 +0200

    Jestem w stanie konfliktu ze wspólnotą. Ostatnią bitwę przegrałem - musiałem
    usunąć moje tablice informacyjne z budynku. Teraz chcę się odegrać. Obok
    naszej działki właściciel domu jednorodzinnego postawił sobie betonowy płot
    żeby mu nikt nie zaglądał na posesję. Oczywiście "mądralom" z mojej
    wspólnoty ten fakt bardzi przeszkadzał i była pyskówka. niczego nie zmieniła
    ale była .Nie wiem czy ten płot stoi dokładnie w granicy jego działki czy
    może wchodzi na działkę naszej wspólnoty.
    Pomysł na odegranie się jest taki że maluję na tym płocie sobie dziesięc
    razwy większą reklamę niż miałem na tablicach na budynku i cieszę się na
    pohybel znudzonym emerytom w naszej wspólnocie. Czy przy założeniu że płot
    stanowi własność sąsiada, stoi w granicach jego działki i on wyrazi zgodę na
    wykonanie reklamy na jego płocie (reklama będzie widoczna tylko od strony
    naszej wspólnoty) ktoś może się w zasadny sposób do mnie przyczepić w
    oparciu o jakieś uregulowania prawne. Czy muszę mieć jakieś zgody organów
    administracyjnych, zatwierdzone projekty etc? W końcu są to prywatne tereny
    i prywatne obiekty.
    --
    Jackare