  • 11. Data: 2007-10-31 10:36:31
    Temat: Re: mobilny internet a odliczenia
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 Oct 2007 22:51:47 +0100, Maciej Bebenek wrote:
    >Skorzystanie z ulgi uzależnione jest od spełnienia
    >następujących warunków:
    > 2. wydatki powinny być poniesione w związku z użytkowaniem sieci
    >Internet w lokalu (budynku) będącym miejscem zamieszkania podatnika,
    >
    >[...] jednak coraz powszechniejsze staje
    >się również korzystanie z sieci Internet za pomocą telefonu komórkowego.
    >Żaden z ww. sposobów nie stanowi przeszkody w korzystaniu z ulgi, jeżeli
    >tylko użytkowanie sieci odbywa się w miejscu zamieszkania podatnika.
    >
    >Pod tym postanowieniem podpisał się naczelnik Urzędu Skarbowego w Nisku.

    A potem nasle na abonenta antyterrorystow skarbowych, a ci sprawdza
    w logach operatora z ktorych BTS odbywala sie transmisja :-)

    J.

  • 12. Data: 2007-10-31 12:14:53
    Od: "sotb" <s...@n...netu>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...
    > Witam,
    > Zastanawiam sie nad podpisanie umowy o BlueConnect (erowy internet przez
    > komorke). Znajomy ksiegowy twierdzi, ze mobilnego internetu nie mozna
    > odliczyc od podatku. Ma racje czy nie?

    Najlepsze jest to, że ja mam mobilny ED77 i business everywhere z orange i
    nijak się tego nie da używać mobilnie. Można zetrzeć gniazdo USB od ciągłego
    wkładania i wyjmowania żeby się to g...o uruchomiło.

    SOTB

  • 13. Data: 2007-10-31 13:17:43
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:Titus_Atomicus-2392CE.18211930102007@news.onet.
    pl, *Użytkownik*
    wrote:

    > Zastanawiam sie nad podpisanie umowy o BlueConnect (erowy internet
    > przez komorke). Znajomy ksiegowy twierdzi, ze mobilnego internetu nie
    > mozna odliczyc od podatku. Ma racje czy nie?

    Mozna odliczyc. Zadzwon do BOKu powinni ci potwierdzic.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 14. Data: 2007-10-31 23:25:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 31 Oct 2007, J.F. wrote:

    > A potem nasle na abonenta antyterrorystow skarbowych, a ci sprawdza
    > w logach operatora z ktorych BTS odbywala sie transmisja :-)

    Ba, jest wysoce prawdopodobne, ze każe przedłożyć "dowody
    uprawdopodobniające że wykorzystywanie miało miejsce tylko
    w miejscu zamieszkania" samemu podatnikowi :)

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2007-11-01 07:48:51
    Od: Tygrys <n...@w...tygrys.com.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > [...]
    >
    > Ba, jest wysoce prawdopodobne, ze każe przedłożyć "dowody
    > uprawdopodobniające że wykorzystywanie miało miejsce tylko
    > w miejscu zamieszkania" samemu podatnikowi :)

    Powinno wystarczyć oświadczenie rodziny, że telefon/komputer był
    podpięty cały czas do zasilacza i nie ruszany ze swojego miejsca.

    Poza tym, u nas chyba trzeba przedstawiać dowody winy a nie niewinności.

    Tygrys

  • 16. Data: 2007-11-01 07:53:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tygrys wrote:

    > Poza tym, u nas chyba trzeba przedstawiać dowody winy a nie niewinności.

    Ale nie w urzędzie skarbowym

  • 17. Data: 2007-11-01 07:55:30
    Od: Tygrys <n...@w...tygrys.com.pl>

    witek pisze:

    > Ale nie w urzędzie skarbowym

    Może oświadczenie dozorcy, że nie widział, abyś wynosił komputer z domu
    ? :-)

    Tygrys

  • 18. Data: 2007-11-01 08:00:23
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Thu, 01 Nov 2007 08:48:51 +0100, Tygrys napisał(a):

    > Powinno wystarczyć oświadczenie rodziny, że telefon/komputer był
    > podpięty cały czas do zasilacza i nie ruszany ze swojego miejsca.

    Jeśli już to oświadczenie podatnika.

    > Poza tym, u nas chyba trzeba przedstawiać dowody winy a nie niewinności.

    To tylko w postępowaniu karnym. Co więcej tu nikt nie mówi o winie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 19. Data: 2007-11-02 10:24:24
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Wed, 31 Oct 2007 11:36:31 +0100, J.F. napisał(a):

    > A potem nasle na abonenta antyterrorystow skarbowych,
    > a ci sprawdza w logach operatora z ktorych BTS
    > odbywala sie transmisja :-)
    Ano! I trzeba sie będzie tłumaczyć dlaczego się tak często zmieniało
    _miejsce zamieszkania_ i dlaczego podatnik taki mało stały w swych
    zamiarach ;)

    PS. a o FUTie ostrzegłeś?

    --
    pozdro
    poreba

  • 20. Data: 2007-11-02 11:17:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 2 Nov 2007, poreba wrote:

    > Ano! I trzeba sie będzie tłumaczyć dlaczego się tak często zmieniało
    > _miejsce zamieszkania_

    Przechlapane.
    Za każdy nie zgłoszony w terminie (ile tam jest, 14 dni?) przypadek
    zmiany miejsca zamieszkania osobny mandat, rozumiem że progresywnie
    w związku z "uporczywością" niedopełeniania obowiązku :P
    Piszę o obowiązku zgłaszania zmiany miesca zamieszkania w US, na
    drukach NIP-1 lub NIP-3, nie o obowiązku meldunkowym, żeby ktoś
    nieświadomie na mnie się nie wydarł ;)

    pzdr, Gotfryd