  • 1. Data: 2002-07-09 11:51:07
    Temat: mieszkanie (zasilek i darowizna)
    Od: "~Kazuya~" <k...@s...pl>

    Mam dwa pytania.
    Jezeli:

    1. Jestem wlascicielem mieszkania (i jestem w tym mieszkaniu zameldowany).
    Jestem bezrobotny bez prawa do zasilku. To czy moge sie starac o jakis
    zasilek z tego tytulu? Jezeli tak, to gdzie mam sie zglosic i jaka ustawa to
    reguluje?

    2. Jestem zameldowany w mieszkaniu, ktorego wlascicielem jest moj ojciec.
    Jezeli przekaze mi to mieszkanie jako darowizne, to ile bedzie wynosic
    podatek od tej darowizny?
    A ile ojciec moze sobie odpisac?

    Jestem laikiem w tych sprawach, wiec prosze mi wybaczyc jakies niescislosci
    w wyzej wymienionych pytaniach ^.~

    --
    ~Kazuya~