  • 1. Data: 2005-12-06 17:48:13
    Temat: mieszkanie z lokatorami
    Od: ania<a...@w...pl>

    kupiłam mieszkanie z zameldowanymi w nim lokatorami...nie mieszkają tam ale są
    zameldwani i nachodzi mnei policja szukajaca tych osób, przychodza pisma z sądu,
    boję się że przyjdzie komornik i zabieże moje rzeczy...byłam w spółdzielni ale
    powiedzieli mi że proces wymeldowania będzie trwał długo....co mam robić??

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-12-06 18:26:32
    Temat: Re: mieszkanie z lokatorami
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    ania napisał(a):
> [...]
    > powiedzieli mi że proces wymeldowania będzie trwał długo....co mam robić??

    Złożyć wniosek o wymeldowanie, co z tego że postępowanie potrwa, ważne
    że coś się będzie działo.
    A komornikowi wytłumaczysz, że takie osoby tu nie mieszkają.

    KG

  • 3. Data: 2005-12-07 18:54:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ania wrote:
    > kupiłam mieszkanie z zameldowanymi w nim lokatorami...nie mieszkają tam ale są
    > zameldwani

    To dlaczego jeszcze nie wzięłaś sie za ich wymeldowanie? Raz-dwa leć do
    urzędu gminy (z dwoma świadkami i 7zł na znaczki skarbowe) i rozpocznij
    wymeldowywanie administracyjne.

    > i nachodzi mnei policja szukajaca tych osób, przychodza pisma z sądu,

    Policję powiadom, że osoby nie mieszkają, pokaż papier o rozpoczęciu
    wymeldowywania (jak już będziesz mieć - w ciągu kilku dni przychodzi
    poleconym) i poinformuj, że nie życzysz sobie dalszego nachodzenia w
    sprawie obcych Ci osób (oczywiście jak już rozpoczniesz wymeldowywanie,
    bo inaczej mogą się wkurzyć i dostaniesz grzywnę za niedopełnienie
    obowiązku meldunkowego ciążącego na posiadaczu tytułu prawnego do lokalu).

    > boję się że przyjdzie komornik i zabieże moje rzeczy...

    Komornikowi się mówi "Takie osoby tu nie mieszkają - spieprzaj dziadu!".

    > byłam w spółdzielni ale
    > powiedzieli mi że proces wymeldowania będzie trwał długo....co mam robić??

    Spółdzielnia nie jest od meldowania. Idziesz do urzędu gminy/dzielnicy
    (czy co tam akurat lokalnie Cię obejmuje).

  • 4. Data: 2005-12-07 19:49:18
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 07.12.2005 Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał/a:

    > Komornikowi się mówi "Takie osoby tu nie mieszkają - spieprzaj dziadu!".

    Kolejny Twój post z Twoim ulubionym, jak widzę, powiedzonkiem...

    No cóż - "Warszawiacy z Piaseczna" widać już "tak mają"... :]
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 5. Data: 2005-12-07 23:10:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Zbigniew B. wrote:

    > Kolejny Twój post z Twoim ulubionym, jak widzę, powiedzonkiem...

    Elektorat wybrał 'reprezentanta narodu' - a jednocześnie i oficjalny
    zestaw 'koszernych' powiedzonek. Nie mnie walczyć z elektoratem.

    > No cóż - "Warszawiacy z Piaseczna" widać już "tak mają"... :]

    Piaseczna? Gdzie Rzym, a gdzie Krym!

    PS: a tobie, klonie kpawlaka, grasującego na regionalnej warszawskiej,
    też mówię 'spieprzaj dziadu' (a.k.a. *plonk*)

  • 6. Data: 2005-12-07 23:27:06
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    > Elektorat wybrał 'reprezentanta narodu' - a jednocześnie i oficjalny
    > zestaw 'koszernych' powiedzonek. Nie mnie walczyć z elektoratem.

    > Piaseczna? Gdzie Rzym, a gdzie Krym!

    He, he... zdaje się, że dość blisko. :]

    traceroute 195.234.40.68

    11 jelonki.robbo.pl (195.234.40.254) 22.387 ms 34.653 ms 18.932 ms

    "ROBBO COMPUTER - integrator systemów informatycznych - Piaseczno"

    > PS: a tobie, klonie kpawlaka, grasującego na regionalnej warszawskiej,
    > też mówię 'spieprzaj dziadu' (a.k.a. *plonk*)

    Krzysztof Pawlak to w porządku gość :) a tym, co mi mówisz - wcale mnie
    zaskakujesz. Co 2-3-ci post komuś to powtarzasz.
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 7. Data: 2005-12-08 12:10:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Zbigniew B. wrote:

    > Krzysztof Pawlak to w porządku gość :)

    No i się troll zdemaskował...

  • 8. Data: 2005-12-08 12:15:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Zbigniew B. wrote:

    > He, he... zdaje się, że dość blisko. :]

    > traceroute 195.234.40.68

    Dziecko o traceroute usłyszało i myśli, że wielki internetowy hakier z
    niego...

    > 11 jelonki.robbo.pl (195.234.40.254) 22.387 ms 34.653 ms 18.932 ms
    >
    > "ROBBO COMPUTER - integrator systemów informatycznych - Piaseczno"

    No i wylazło do końca, jaki jesteś idiota - firma owszem, siedzibę ma w
    Piasecznie, ale jej 'macki' sięgają na całą Warszawę. Jelonki - taki
    mały kawałek Bemowa tuż koło Woli (najwyraźniej w ogóle się nie
    orientujesz w topografii Stolicy).