  • 1. Data: 2004-02-28 14:58:52
    Temat: mieszkanie, wspólność majątkowa
    Od: "Andrzej" <p...@w...pl>

    Jeszcze raz witam,

    Kiedy mieszkanie jest kupione przed ślubem, to czy po ślubie stanowi ono
    wspólność majątkową z moją żoną ? Jeśli tak to czy komornik może zająć
    takie mieszkanie bez zgody mojej żony ?

    Pozdrawiam serdecznie grupowiczów

    Andrzej

  • 2. Data: 2004-02-28 18:42:21
    Temat: Re: mieszkanie, wspólność majątkowa
    Od: "Oleg" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <p...@w...pl> napisał:
    > Kiedy mieszkanie jest kupione przed ślubem, to czy po ślubie stanowi ono
    > wspólność majątkową z moją żoną ? Jeśli tak to czy komornik może zająć
    > takie mieszkanie bez zgody mojej żony ?

    Jeśli po ślubie nadal będzie spłacany kredyt z zarobków któregoś z
    małżonków, a nie ma intercyzy, to mieszkanko będzie wspólne :-) Wtedy
    komornik może je zająć.

    Pozdrawiam - Oleg

  • 3. Data: 2004-02-28 23:19:21
    Od: Dan <l...@p...fm>

    In article <c1qaf2$skb$1@nemesis.news.tpi.pl>, p...@w...pl says...
    > Jeszcze raz witam,
    >
    > Kiedy mieszkanie jest kupione przed ?lubem, to czy po ?lubie stanowi ono
    > wspólno?? maj?tkow? z moj? ?on? ? Je?li tak to czy komornik mo?e zaj??
    > takie mieszkanie bez zgody mojej ?ony ?

    Jesli nie rozszerzyliscie umowa wspolnosci malzenskiej na to
    mieszkanie,to stanowi ono twoj majatek odrebny z ktorego wierzyciel moze
    zaspokoic swoja wierzytelnosc przypadajaca mu od ciebie.

    Dan.