    From: "Ania B" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: mieszkanie komunalne - mam problem...
    Date: Tue, 14 May 2002 14:46:06 +0200

    No właśnie, mam problem i to spory jak na nasze możliwości finansowe.
    Dlatego postanowiłam tu napisać, bo może ktoś z Was będzie wiedział jakie
    mamy szanse. Spróbuję jak najkrócej opisać naszą sytuację...
    Posiadamy mieszkanie kom. już od ponad 2 lat. Gdy tylko je dostaliśmy i
    zaczęliśmy przygotowywać do zamieszkania okradli nas (wynieśli dosłownie
    wszystko, pozostawiając puste ściany). Od tamtej pory tam nie mieszkaliśmy,
    z powodu strachu przed kolejnym włamaniem, ale dochodzą do tego jeszcze inne
    sprawy, których nie będę już tu poruszać... Staraliśmy się o zamianę i
    przyznali nam inne mieszkanie. Aby je otrzymać musimy zdać stare i tu
    pojawia się problem, niedawno znowu się tam włamali i zniszczyli mieszkanie
    do reszty (np. rozebrali do połowy piec kaflowy). Teraz mało tego, że
    brakuje tam podstawowego sprzętu, w który zaopatrzyła nas administracja to
    jeszcze nie ma pieca, drzwi, dziura w ścianie.... I właśnie mam tu pytanie,
    czy to należy do naszych obowiązków, czy gmina nie powinna nam pomóc w
    remoncie. Przecież to nie my to zniszczyliśmy. Złożyliśmy podanie z proźbą o
    pomoc do ZNK ale nam odmówili bez podania przyczyny. Czy możemy się jeszcze
    gdzieś odwołać, czy już nie ma sensu walczyć? Proszę o pomoc, bo nie wiemy
    już co robić. Nie stać nas jest na remont i musielibyśmy się poważnie
    zadłużyć.
    Ania